Aviseringar
Rensa alla

skita i henne?


Ämnesstartare

Var på dejt häromdagen. Var trevligt så vi bestämde oss för att ses igen. Jag ville ses ganska snart men hon hade inte tid eftersom hon skulle plugga och ville ses lite senare istället. Är det bara jag som tycker att det är sådär om man prioriterar plugg före relationer? Ska jag skita i henne och satsa på någon annan istället, eller vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

mm välj nåt white trash istället


   
SvaraCitera

Lol

SorryBartDude:

mm välj nåt white trash istället

Följ hans råd. ^


   
SvaraCitera

Ni är ej ihop (än), hon får prioritera hur hon vill och du är dum i huvudet [y]


   
SvaraCitera

shockwave:

Är det bara jag som tycker att det är sådär om man prioriterar plugg före relationer?

Hon kanske har något väldigt viktigt i plugget snart och dig har hon bara träffat en gång...

shockwave:

Ska jag skita i henne och satsa på någon annan istället, eller vad tycker ni?

Om du gillade henne så kan du väl vänta lite och se om hon hör av sig. Men eftersom du uppenbarligen inte bryr dig nämnvärt så kan du lika gärna skita i det.


   
SvaraCitera

nu vet jag inte hur gamla ni är men hon kanske har massa prov/tentor/redovisningar etc nu och vill klara av det? [zzz]

varför har du så bråttom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har redan bestämt en annan dag, men det är mest det att jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig.
Men det är klart har man tentor/prov och sånt som man måste klara så är det kanske bättre att ses efteråt när man kan fokusera helt på varandra istället.


   
SvaraCitera

shockwave:

jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig

lol.. är du ute efter någon fjortis som inte bryr sig om sin framtid eller?


   
SvaraCitera

shockwave:

jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig.

Det borde du vara, hon kommer få bra jobb, tjäna pengar och allt sånt. Jag skulle personligen inte vilja vara ihop med en slacker utan ambitioner, orka ha en tjej som blir arbetslös, pank och deprimerad.


   
SvaraCitera

Skolan är viktigast. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag tycker det är bra att hon pluggar. Det är bara det att hade jag varit i samma situation så hade jag fixat både delar, kanske pluggat lite extra någon dag innan eller så, inte så svårt att motivera sig till det om man verkligen vill ses tycker jag. Sen är hon iofs trevlig, smart och skitsnygg så man ska kanske inte vara så kräsen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till med att hitta en tjej vars liv kretsar kring enbart dig.

tycker du är skitlöjlig om du nekar henne av den anledningen, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med risk för att låta lite skrytsam så är det många riktigt bra tjejer som är intresserade av mig just nu så då blir man lätt lite kräsen. Men hmm, får väl kanske ge henne en chans då. Efter lite mer [love] så blir det kanske så att jag får tjata på henne att inte helt glömma bort skolan[smile]


   
SvaraCitera

Vad är ni för jävla japaner, klart man ska prioritera kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shockwave:

Är det bara jag som tycker att det är sådär om man prioriterar plugg före relationer?

shockwave:

det är mest det att jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig.

vad snackar du om? klart som fan att plugget går före i alla lägen! plugget kommer ju att påverka hela hennes liv. tror knappast hon väljer i att skita i sin framtid bara för att du är lite halvdesperat. [no-no]


   
SvaraCitera