Aviseringar
Rensa alla

Skiten har frusit!


Ämnesstartare

Storchen84:

Eller ah... knivigt... det fick mig att tänka på att du kanske kan hacka upp det med något? Måste inte vara en ishacka men du kanske har något du kan hacka med? Passa dig för stänken bara >_<

VILL EJ HACKA BAJS [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Tråden gjorde min morgon [party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koka varmvatten, häll på tills skiten tinat. Antar jag. Gör det ute på gräsmattan eller något.


   
SvaraCitera
Åtta

xsaosinx:

Koka varmvatten, häll på tills skiten tinat.

Fekalsoppa. Min favorit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Fekalsoppa. Min favorit!

Bättre det än blockskit!


   
SvaraCitera
oktan

Asgarv kom på historien om lastbilschaffisen som blev nödig. Tryckte in farthållarn & sket i en påse som han ställde mellan sätena i farten, luckta inte hallon i kupen så han skulle slänga ut påsen genom fönstret då han träffa framrutan på en taxibil. Vet inte om historien är sann men den är rolig & det krävs nog bra balans om man ska sikta på både vägen & i påsen, även på taxin hahahaha.


   
SvaraCitera
Åtta

xsaosinx:

Bättre det än blockskit!

Stoppar han en pinne i det så blir det en poopsicle. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

VILL EJ HACKA BAJS [cry][cry][cry]

DAHAHAHAHA[bigsmile][badgrin]
Du är så illa tvungen om du blir skitnödig o inte har en annan lösning[badgrin]

xsaosinx:

Koka varmvatten

Ahh ofcourse!! Att jag inte tänkte på det... fast å andra sidan...

Åtta:

Fekalsoppa

Fast iofs...

xsaosinx:

Bättre det än blockskit!

Denna tråden bör klistras. UM goes brainstorming[bigsmile]

Den bör klistras pga. den klockrena anledningen till brainstorming[bigsmile]

Åtta:

Stoppar han en pinne i det så blir det en poopsicle.

Skrattar så jag gråter[bigsmile][cry]

Dold text: Andnöd[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Koka varmvatten, häll på tills skiten tinat. Antar jag. Gör det ute på gräsmattan eller något.

Har redan övervägt det, min första tanke. Problemet är att skiten är rätt hårt packad vad jag vet (iaf verkar den det med tanke på vikten) och detta skulle troligen göra att vattnet lägger sig ovanpå och smälter skiten väldigt långsamt... Risken finns då att vattnet hinner kallna och drysa innan det är igenom och därmed göra situationen långt värre.

Åtta:

Stoppar han en pinne i det så blir det en poopsicle. [party]

One LOL to rule them all! Dog lite.

Storchen84:

Du är så illa tvungen om du blir skitnödig o inte har en annan lösning[badgrin]

[cry][cry][cry]
Kan alltid promenera de 2,5 km genom rätt kraftigt snöväder hem till mor och far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Risken finns då att vattnet hinner kallna och drysa innan det är igenom och därmed göra situationen långt värre.

Ah, alltför sant. Det blir nog till att skaffa ny hink. Skit ute i det fria tills du införskaffat en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Skit ute i det fria tills du införskaffat en sådan.

Eh, har en hink till, men den är sophink nu och kanske inte tillräckligt rejäl. Rädd att när jag väl ska tömma den så bara brakar den sönder så man har skit över hela trädgården. Gödsel i all ära men nej tack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Eh, har en hink till, men den är sophink nu och kanske inte tillräckligt rejäl. Rädd att när jag väl ska tömma den så bara brakar den sönder så man har skit över hela trädgården. Gödsel i all ära men nej tack...

Silvertejpa den. Fyra lager bör duga. [y]


   
SvaraCitera

hade gjort såhär:

1.ställt hinken upp och ned på ett bra ställe
2. hällt kokande vatten över hinken
3. lyft på hinken och hoppats på det bästa

Dold text: äh, vem försöker jag lura, jag hade inte skitit i en hink till att börja med...


   
SvaraCitera
oktan

Skit i något annat om det är panik. Blomkruka, brevlådan, soptunnan eller vad som helst, det är ju bara kasta iväg elendet sen. Annars ställ hinken uppåner & häll på varmvatten så tinar dyngan så det släpper från hinken eftersom en hink är konisk i formen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Kan alltid promenera de 2,5 km genom rätt kraftigt snöväder hem till mor och far.

Tja, vad gör du helst, hackar bajs, eller packar bajs (håller dig = förstoppning - bajset "packas" = packar bajs) - möjligen samtidigt som du går dom där 2,5 kilometrarna?

Kom på det där med bajspackningen precis nu när jag själv satt o sket haha[bigsmile]

[cute]

Blivande_japan:

jag hade inte skitit i en hink till att börja med...

[ops]


   
SvaraCitera