Aviseringar
Rensa alla

Skiter i eller inte...


Ämnesstartare

Hej! Det är såhär att jag och min kille diskuterade om att jag sket i att gå i en möte och att hitta på något idag med han..

saken är att jag har mensvärk och det är väldigt jobbigt när jag har mens eftersom jag får ont i svanskotan, får ont i mina lår när jag går, blir typ deprimerad och så blir jag på väldigt dåligt humör också.. [badgrin]

så frågan är:
Sket jag i att gå till möten och att hitta på något med han idag eller är det acceptabelt att man stannar hemma 1 dag pga mensvärk? [confused]

Tack i förhand [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

att skita i är alltid fel


   
SvaraCitera

är väl upp till dig själv om du tyckte att du hade för ont för det. beror väl lite på vad du och herrn gjorde istället också. hur som helst kan inte vi veta. vad har det för betydelse ens? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

beror väl lite på vad du och herrn gjorde istället också.

Vi hade inte planera något och han skulle kanske ändå gå ut med sina kompisar..

sarkasm:

vad har det för betydelse ens?

Jo saken är att han säger att jag sket i, men egentligen så gjorde jag inte det.. jag har ont och ville verkligen stanna hemma och ta det lugnt och låta smärtan dämpas..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

att skita i är alltid fel

Ja, det vet jag..
men tycker du att jag sket i eller? 😮


   
SvaraCitera

flower:

Jo saken är att han säger att jag sket i, men egentligen så gjorde jag inte det.. jag har ont och ville verkligen stanna hemma och ta det lugnt och låta smärtan dämpas..

men jisses, hur gamla är ni?


   
SvaraCitera

flower:

men tycker du att jag sket i eller? 😮

ja. det går ju att åtminstone sjukanmäla sig


   
SvaraCitera

Skita i och skita i, om du på något sätt meddelade att du hade förhinder så är det väl ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

a. det går ju att åtminstone sjukanmäla sig

ja, men jag hörde av mig till personen som jag skulle ha mötet med och sa att jag inte kunde komma pga jag inte mådde så bra idag och då förflyttade vi mötet till en annan dag.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

men jisses, hur gamla är ni?

haha jaa, det låter lite barnsligt.. men jag blir jävligt trött på att få höra att han alltid har rätt eller att han leker att han kan allt liksom.. och då tänker jag '' jag frågar andra va dem själva tycker'' och det är vad jag gör.. 🙂


   
SvaraCitera

Jag brukar vara frånvarande från skola/andra plikter när jag har som ondast. Men då hör jag av mig och säger att jag "inte mår bra" eller "är sjuk".


   
SvaraCitera

Fast jag brukar ha för ont för att umgås då också. Är jättetråkig att umgås med för jag typ gråter och är arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Fast jag brukar ha för ont för att umgås då också. Är jättetråkig att umgås med för jag typ gråter och är arg.

ja exakt.. det är samma sak med mig.. när jag har mest ont då stannar jag hemma och går inte ut heller.. vill bara vara hemma och ta det lugnt.. men det är klart att jag sjukanmäler mig och säger till att jag inte mår bra.. 🙂


   
SvaraCitera