Aviseringar
Rensa alla

skiter i kärlek ett tag!!!!


Ämnesstartare

tjena!!

Det är så att jag tidigare i detta år var kär i en tjej, som inte har så höga krav på hur killen ska se ut!!! Ändå fick jag höra att jag inte passar för henne och massa dumt... Är förbannat trött på sånt, och därför har jag börjat att skita i kärlek, och börja egna mig åt intresseb istället (ensam)!!!... Hon som jag var kär i var kär i alla killar i min klass, utom mig!!!! Drf har jag börjat att lägga ner kärlek, då det även har hänt förr!!!

Gör jag rätt i att skita i ett, och låta det vara i kanske 4-8 månader, om inte längre... Elr förresten, kärlek är ju inte till för alla... Är nu lite småintresserad av en annan tjej, som är 93a (jag 92a). SOm går på min skola, men har ej vågat ta kontakt.. vet ej vrf,, Jag tror inte att hon har nå spec höga krav... Då hon tillochmed tittar på mig (och andra) på busshållplatsen....


   
Citera

haroldlowe12:

Då hon tillochmed tittar på mig

Go for it [wink]


   
SvaraCitera

how gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast hon kan ju tiita av en helt annan anledning!!!! Men engång när jag gick bakom henne gick hon och titta bakåt var 10 sekund. DÅ låg jag kanske 10 meter bakom.. Sen sa hon "hej, hur äre idag då" när jag klev in i samma hiss engång!!!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

"hej, hur äre idag då"

Dude! Halva inne kanske? [cool]


   
SvaraCitera

jaha men ingen bryr sig om vad du gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

Dude! Halva inne kanske?

Vadå halva inne??


   
SvaraCitera

blir säkert bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska försöka att åka hiss med henne igen? Nån som har nå bra tips om hur jag kan trycka på "nödstopp" utan att hon märker det?

Så att hon tror att hissen fastnar helt av sig själv!!!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Nån som har nå bra tips om hur jag kan trycka på "nödstopp" utan att hon märker det?

Ja!! Prova det!! Eller så stänger du in henne i en källare i flera år och har sex med henne och sen när hon har fött typ 7 barn släpper du ut henne och säger "YOU HAVE OFFICIALLY BEEN FRITZLED!" sen springer du och gömmer dig i en skog!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Ja!! Prova det!! Eller så stänger du in henne i en källare i flera år och har sex med henne och sen när hon har fött typ 7 barn släpper du ut henne och säger "YOU HAVE OFFICIALLY BEEN FRITZLED!" sen springer du och gömmer dig i en skog!!!

Jag vill inte göra så dumt mot henne!!! Altså jag vill isåfall ha Äkta kärlek, om det ska va nåt!!!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Hon som jag var kär i var kär i alla killar i min klass, utom mig!!!!

Du kan då inte vara annat än ett sprucket gummi?[shake]


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Altså jag vill isåfall ha Äkta kärlek, om det ska va nåt!!!

Man kan älska någon så mycket att man måste låsa in denne i källaren för att andra inte ska ta denne ifrån en[wink]


   
SvaraCitera

Du ska väl inte skita i kärlek? Men i förhållanden kan du ..[y]


   
SvaraCitera

Troll?


   
SvaraCitera