Aviseringar
Rensa alla

skiter i kärlek ett tag!!!!


Ämnesstartare

inte fan vet jag, nå fel måste det gu vara... har vart kär i 2 st. och båda säger "du har inte en chans" och du är inte min stil"... Nu är jag smått förälskad i en annan. och ska försöka ta kontakt, men det kommer nog också sluta med skit....!!!! och En av tjejerna i min klass har vart kär i alla killar utom mig, som sagt..


   
SvaraCitera

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elr så slutar jag att helt tänka på kärlek, kanske lite tråkigt att bo ensam, men det fungerar nog det också.. Alla är ju inte gjord för kärlek... Så det ända jag nog kan göra, för att slippa att tänka tanked "vrf vill ingen ha mig osv". så kan jag lägga ner helt.... Jag säger som jag heter på en annan sida, "LoveIsNotForMe"!!!:P

Altså, ska man inte äns få vara sig själv, utan att bli utanför kärlek, Alla typ i min klass/skola har vart tsm med nån, T.o.m dom på sär....

Men som jag sa, det finns annat en kärlek i livet..... Det bästa för mig är nog att resa runt ENSAM och se runt lite i världen... Kanske nån kompis då´, men annars går det nog ensam också..

En i min klass sa engång, när hon fråga vart jag skulle bo och ha det i framtiden. Jag sa "Jag vet inte, kanske bo i en liten 1a på Abrahm Bäckgatan för mig själv" hon svara då "Men det kan väl inte vara kul att bo ensam hela livet". Jag sa då tillbaka "ja, men kärleken är ju inte för alla, Vissa kanske måste bo helt ensam, utan nån flickvän, Så är det" då svara hon "jadu, du får väl ha det kul med din etta, Jag ska iaf bo med fin man, i en lägenhet nånstans i Gävle"..

Elr ska jag göra ett sista försök på dendär tjejen som jag inte äns har pratat med, nå mkt, altså först bli kompis, och sen får man se vad som händer, Om man kanske får svaret igen "du duger inte för mig" elr "du har ingen chans".....

Ska bli spännande att se hur kärleken ligger till om 20 år.. Säkert lika som nu.. Altså ensam...


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Hon som jag var kär i var kär i alla killar i min klass, utom mig!!!! Drf har jag börjat att lägga ner kärlek, då det även har hänt förr!!!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att tjejen (93an) verkar intresserad av mig på nå sätt=), Hon flinar och så åt mig, Och idag när jag skulle åka hiss så sa hon till sin kompis utanför trapphuset "Vi kan väl åka vi också" Kompisen sa "nej, vi har bråttom"=( altså hennes kompis...


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon hejar inte, bara flinar när hon passerar mig, vad betyder det?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Hon hejar inte, bara flinar när hon passerar mig, vad betyder det?

Du ser rolig ut


   
SvaraCitera

Fan vad du åker hiss.
Är du rullstolsbunden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej!!! jag är inte rullstolsbunden!!!


   
SvaraCitera

ennie:

jaha men ingen bryr sig om vad du gör


   
SvaraCitera

Skit i tjejer, lev livet. (det gör du knappast i ett förhållande, det är mer eller mindre ett fängelse..)


   
SvaraCitera

heja på henne då?
Fråga "hej, hur äre idag då" och smila lite granna [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror jag lägger ner hoppet av kärlek helt, då det nog ändå inte finns några hopp, Kan nog instämma med klasskompisen att jag nog inte kommer bli tsm med nån nångång, Så äre, och så får man ta det isf.... Kärleken är ju inte till för alla, för 99,9% är den till för, och jag ligger nog i en av dom 0,1% som inte får va tsm med nån.. altså på dom 0,1 kär jag med sånnadär graft handikappade och sånt.. Fast jag är ju inte det.. Men ligger nog i deras nivå med kärlek, jovisst jag kan nog och vet väl hur kärlek funkar, men det är väl bara så att jag inte passar nån....

Dendär tjejen (93an) har inte heller svarat nåmer på BDB.. Hon flina ju och så mot mig (Men vad betyder det? Troligen inget, För ingen vill väl ha mig)..... Hon fråga vart jag ska börja i skolan och så.. Men nu har hon inte svarat på snart en månad... Har fått höra att hon är jätteblyg och så, så det kan bero på det,, Men aja skit samma... Det finns nog inga hopp... Hennes glada flin och tittningar mot mig betyder nog "du är nog den fulaste i stan/landet"... Men det finns ju annat en kärlek och så,, Vad säg som att göra sina intressen och skit i allt annat... Det funkar nog... Det har funkat i 17 år snart...


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

därför har jag börjat att skita i kärlek

haroldlowe12:

Nu är jag smått förälskad i en annan. och ska försöka ta kontakt

Wat.


   
SvaraCitera