Aviseringar
Rensa alla

Skitsnack


Ämnesstartare

Tjejer snackar ju oftast alltid skit om varandra.men nu ör det så att ngra blondiner i klassen snackade skit om mej , och nu är jag pissarg, Har inte kunnat sluta tänka på detta sen 5 veckor tbx. jag vill inget hellre än banka skiten ur dom. vad gjorde ni när ni fick reda på när ngn snackade om er?


   
Citera
Ämnesetiketter

Skrattade högt.


   
SvaraCitera

Skit i dem. Palla bry sig å bryr du dig kommer det bara bli värre tro mig flicka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va löjjliga endel är[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen skrattar åt mig eftersom jag är såpass mycket bättre än alla andra.
Närå, skämt åsido, lappa till dem.


   
SvaraCitera

kötta för fan[y]


   
SvaraCitera

Beror på vad det är för skitsnack. Skulle någon t.ex. hitta på saker om mig skulle jag bli arg, men det är det aldrig nån som gör. Kan dock bli irriterad när folk säger saker om mig som verkligen visar att de inte känner mig eller har fattat hur jag fungerar. Då blir jag mer fientligt inställd till den personen och undviker honom/henne. Orkar inte bråka.


   
SvaraCitera

Nachac:

Skrattade högt.


   
SvaraCitera

Fascineras över att folk jag inte har någon som helst kontakt med orkar bry sig.


   
SvaraCitera

Orka bry sig. Tjejer är så jävla dumma i huvudet, skitsnack hit & dit. Därför jag föredrar killkompisar.

Men om det nu stör dig så mkt så konfrontera dom?


   
SvaraCitera

Tjejer ska alltid snacka skit om varandra och killar säger vad de tycker direkt. Rätt solklart att tjejer är konstiga varelser ibland.

men du kan ju alltid gå fram till dem och fråga va de håller på med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushcrushcrush:

Därför jag föredrar killkompisar.

Killar snackar också jävligt mycket skit. Bara så du vet.

On topic: Care less, win more 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick reda på att min bästa kompis syrra spritt ut till hela skolan att jag coh en i paralellklassen hade analsex. tyvärr var det sant. kan ju inte skälla ut hela skolan, men snacka med dem varför de har problem med dig. be dem säga dem rätt ut i klassrummet, när det är fullt, men läraren ska hellst inte vara där, för då vågar de inte.


   
SvaraCitera

Mesomean:

fick reda på att min bästa kompis syrra spritt ut till hela skolan att jag coh en i paralellklassen hade analsex. tyvärr var det sant.

HAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dte finns alltid en anledning till varför man snackar skit om någon.


   
SvaraCitera