Aviseringar
Rensa alla

Skitsnack


Ämnesstartare

Wanking BC:

Det gör väl ändå alla "jag stör mig på att bosse alltid måste ha rätt"

Det är liksom inte samma sak som att sitta och spy galla över någon person man nyss var bästis med

Oki bra. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

jag är ju trots allt tjej

Capture:

jag inte är en idiot.

Does not compute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Det som är jobbigt med kompisgäng, Är en eremit typ

hahaha ofta? ;P

kompisgäng is the shit ju, om man gillar alla som ingår i det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just därför ska man välja sina vänner med omsorg och inte göra första bästa person man kommer överens med till bästa kompis för att man är rädd för ensamhet.....(ni kan andas ut nu).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ja (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Jag tänker på en viss tjej som var jävligt falsk mot oss, annars har jag nog inte gjort det.
Man kommer ju inte överrens med alla öh.. Kan prata avspänt med personer jag inte gillar, men jag är inte taskig efteråt. Unless man har någon åsikt om personen ifråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Typ F13-15 eller?

Ja, men inte sådär grovt. Snarare:

Lament:

Men måste erkänna att jag ibland diskuterar personers dåliga sidor med någon annan.


   
SvaraCitera
loita

Wanking BC:

Ja (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

fast aa, de e en tjej som jag gick i samma klass med, hon är dryg, skriker alltid, blir arg för inget, är hon ärg på en kan hon slå till den andra som för övrigt bara står i matkön -.-
lärarna och rektorn hade samtal med oss att vi måste va snälla mot henne så då kunde de bli lite så, fast hon vet dock att vi hatar henne, förstår inte varför hon ville va med oss [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Gillar jag inte någon så lär jag ju inte ha trevligt med personen i fråga.
Fast ibland kan jag snacka lite skit om jag finner någon vara konstig/störig/whatever men inte kan med att vara otrevlig mot honom/henne.

Visst alla snackar väl lite skit, men personligen säger jag aldrig någonting jag inte står för även till personen i fråga

Capture:

För övrigt så har jag varit med om att folk gör sådant rätt många gånger, är ju trots allt tjej. Dock inget jag själv gör eftersom jag inte är en idiot.

Fick delvis inspiration till tråden från när du berättade om din klass [cute]

Lament:

Oki bra.

[wink]

mjölk:

hahaha ofta? ;P

kompisgäng is the shit ju, om man gillar alla som ingår i det..

Supernajs om man gillar alla, Nu är det så att jag tills nyligen hade två (ett från skolan och ett mer privat) men ja.. alla i det ena är helt enkelt idioter som jag inte pallar, och det andra har bara fallit isär
[n]

Hell, Jag är ju fan alltid inne på UM typ :C

namensermanpo:

just därför ska man välja sina vänner med omsorg och inte göra första bästa person man kommer överens med till bästa kompis för att man är rädd för ensamhet.....(ni kan andas ut nu).

Förstår inte det här med att välja vänner, vänner blir man helt enkelt bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ja (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Hade kassa kompisar under mellanstadiet som alltid höll på så. Ibland pratade jag också skit, och ibland inte. Men nuförtiden är jag så pass vettig och har så pass vettiga vänner att det aldrig händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Förstår inte det här med att välja vänner, vänner blir man helt enkelt bara

haha [wink]
man har alltid ett val när det gäller vem man umgås med, pratar med, delar med och spenderar energi på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Does not compute.

Skojade alltså, Capture [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Supernajs om man gillar alla, Nu är det så att jag tills nyligen hade två (ett från skolan och ett mer privat) men ja.. alla i det ena är helt enkelt idioter som jag inte pallar, och det andra har bara fallit isär

trist [n]

Wanking BC:

Hell, Jag är ju fan alltid inne på UM typ :C

UM [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Jag är en idiot

gjorde faktiskt så för inte så länge sen, jag och en polare träffade en gammal klasskompis, sen när vi skildes åt sa vi väl inte mer än "jävla stekare" bakom ryggen på honom, och det är precis vad han e, men vi gillar honom ändå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag tänker på en viss tjej som var jävligt falsk mot oss, annars har jag nog inte gjort det.
Man kommer ju inte överrens med alla öh.. Kan prata avspänt med personer jag inte gillar, men jag är inte taskig efteråt. Unless man har någon åsikt om personen ifråga.

Man har väl alltid en åsikt om alla? både positiva och negativa

Angelize:

Ja, men inte sådär grovt. Snarare:

Okej bra!!!

loita:

lärarna och rektorn hade samtal med oss att vi måste va snälla mot henne så då kunde de bli lite så, fast hon vet dock att vi hatar henne, förstår inte varför hon ville va med oss

Jobbig situation

Torftig:

Hade kassa kompisar under mellanstadiet som alltid höll på så. Ibland pratade jag också skit, och ibland inte. Men nuförtiden är jag så pass vettig och har så pass vettiga vänner att det aldrig händer.

Ja men det var ju mellanstadiet det 😉 Soft att vara old and mature nu dock!

namensermanpo:

haha
man har alltid ett val när det gäller vem man umgås med, pratar med, delar med och spenderar energi på.

Javisst, men vem fan umgås frivilligt med personer man ogillar? :S

mjölk:

trist

mhm =/

mjölk:

UM[love]

Ja verkligen [smile]

SAVE ME:

gjorde faktiskt så för inte så länge sen, jag och en polare träffade en gammal klasskompis, sen när vi skildes åt sa vi väl inte mer än "jävla stekare" bakom ryggen på honom, och det är precis vad han e, men vi gillar honom ändå

Sådana småkommentarer är ju helt okej [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Javisst, men vem fan umgås frivilligt med personer man ogillar? :S

tråden va ju om folk man umgås med som snackar skit när man går


   
SvaraCitera