Aviseringar
Rensa alla

Skivbyte?


Ämnesstartare

Skulle någon/några här vara intresserade av en skivbyte eller någon form av skivbytarcirkel?
Ni har säkert ett par skivor hemma som samlar massa damm och inte varit inne i stereon på ett bra tag. Vore det då inte kul att posta iväg dessa skivor till ett par andra helt okända forumare, för att sedan några dagar senare få lika många, och förhoppningsvis helt nya och för dig okända, skivor tillbaks?
Naturligtvis kommer deltagarna tillsammans komma överens om regler osv. om nu detta blir aktuellt.

Finns det några nyfikna skälar som skulle vilja testa på detta experiment? 🙂
Och ja, jag ser seriöst på detta exeriment.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skivor samlar man ju på[sad]

har dock två-tre jag skulle kunna bli av med. Fårn genrer jag verkligen inte gillar längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Skivor samlar man ju på

har dock två-tre jag skulle kunna bli av med. Fårn genrer jag verkligen inte gillar längre

Mjo, samma här.
Se det som en möjlighet att kunna upptäka något nytt? 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

GlamAttack:

Finns det några nyfikna skälar som skulle vilja testa på detta experiment? :)Och ja, jag ser seriöst på detta exeriment.

Åh, sötig idé du..men jag har nog tyvärr inga jag vill ge bort. Eller jo, det har jag. Men det är ingen som kommer vilja ha dem [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlamAttack:

Se det som en möjlighet att kunna upptäka något nytt? 🙂

Mjaa, men ändå. Har långa listor på band jag ska orka ta mig igenom när jag har tid, upptäcker fler än jag hinner lyssna på redan nu 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har endast skivor från åren innan jag upptäckte internet + lite blandade skivor som man har gjort till drickande utomhus.
Det största problemet med det här är ju att det kommer kosta skjortan.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Blandskivebyten, ska det vara.


   
SvaraCitera

Tror inte jag hade kunnat lita på nån sådär [tard]


   
SvaraCitera

GlamAttack:

Finns det några nyfikna skälar som skulle vilja testa på detta experiment? 🙂
Och ja, jag ser seriöst på detta exeriment.

I'm In!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är en väldigt bra idé men vill bara ha bra skivor och har bara dåliga så tror ingen vill ha med mig:/


   
SvaraCitera

Alltså jag skulle garanterat inte få något jag gillar tillbaks så det känns ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Alltså jag skulle garanterat inte få något jag gillar tillbaks så det känns ovärt.

Säg inte det! Du har inte sett min enorma skivsamling där jag lovar att det finns sådant du gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har massa kent, vem vill ha [blush]

jag vill ha massa cock sparrer (TWO MONKEYS) och böhse onkelz.. vem vill ge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

jag vill ha massa cock sparrer

Har massa. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Har massa

ge mig two monkeys och jag är din. Du får massa kent av mig, vet att du vill ha [rolleyes]


   
SvaraCitera