Aviseringar
Rensa alla

Skjorta på högstadiet?


Ämnesstartare

pallo217:

Men käften! Det var ju meningen, men inte det som jag var tvungen att ändra [mad]

Med andra ord misslyckades du med att skriva korrekt.


   
SvaraCitera

Naturbarnet:

Med andra ord misslyckades du med att skriva korrekt.

Förmodligen, misslyckas med allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Förmodligen, misslyckas med allt.

Det är jag säker på att du inte gör. Upp med hakan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skämtar du?
Vilka killar vill att du ska ha märkeskläder? Vad går du i för snobbskola? Jag har skjorta på mig hela tiden [confused]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

förstår inte pollen

Men tycker att det skulle vara en otroligt dum skola om du blev mobbad för att du har skjorta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Förmodligen, misslyckas med allt.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Skämtar du?
Vilka killar vill att du ska ha märkeskläder? Vad går du i för snobbskola? Jag har skjorta på mig hela tiden [confused]

Haha typ bara LITE snobbskola *ironi . Typ varenda unge har peak kläder eller andra märkeskläder och snackar om att dom ska köpa humör byxor sen bla bla bla. En av dom däremot tycker att man ska ha stickat som gillas och inte behöver vara märkes men om nån säger att dom handlar på HM så ba "men va gulligt! [wink]"

EDIT: Kan tillägga att varenda unge har Rip Curl jacka... Då menar jag verkligen alla! Antingen det, peak eller nån enstaka Everest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Men tycker att det skulle vara en otroligt dum skola om du blev mobbad för att du har skjorta.

Har en dum jävel som när jag t.e.x förlorar på pingis säger "haha fan vad du suger sigge!" han säger typ så till alla men han jävlas på andra sätt också vilket kan vara allt från att mina kläder är fula till att kasta ut mitt pingisracket i snön [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löjligt, ha på dig vad du vill.

Siggeeh:

Rip Curl jacka

Jag vet inte ens vad det är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Nirr:

Men tycker att det skulle vara en otroligt dum skola om du blev mobbad för att du har skjorta.

Högstadie?[rolleyes]


   
SvaraCitera

galenolga:

stil föds du med

nej


   
SvaraCitera

Horrorshow:

Högstadie?

Högstadie eller whatever, man måste kanske inte ha kostym varje dag men skjorta är väl inget att retas för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är snyggt med skjortor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd vad fan du vill kompis

jag är 18 och har aldrig nånsin använt jeans. har nån nåt problem med det så kan de dra åt helvete


   
SvaraCitera