Aviseringar
Rensa alla

skjorta tröja instoppad i braller


Ämnesstartare

gillar ni det


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skriv mer om ni vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar det ibland och på vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken kroppsform passar till det

vilka plagg passar med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte tjockisar iaf


   
SvaraCitera
Learix

ridkläder bögarna som rider har det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: nej

Nej för i helvete. Förstår än mindre när tjocka män stoppar in skjortan så den stramar åt längs ölmagen, ser inte så jävla glassigt ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
inte tjockisar iaf

ok

Learix:
ridkläder bögarna som rider har det

dom vill vara proper och gammaldags och förr i tiden hade dom alltid skjortan i byxorna

men det kanske är bra ändå för vanliga människor

Buddah:

Nej för i helvete. Förstår än mindre när tjocka män stoppar in skjortan så den stramar åt längs ölmagen, ser inte så jävla glassigt ut. 

haha nä dom har ingen känsla för stil kanske 

men ibland är det viktigare för några att följa normen än att vara estetiskt välkomponerad


   
SvaraCitera
mynona

Generellt och spontant nej, men det är ju undersförstått att det handlar om vilken typ av plagg det gäller, vem som gör det osv. Skjorta buren under tröja nedstoppad i byxor går bra. Tröja helst ovanpå byxorna. Ju mer vältränad desto mindre betyder det om den bärs utanpå eller innanför 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: nej

Inte om man inte har kavaj. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Generellt och spontant nej, men det är ju undersförstått att det handlar om vilken typ av plagg det gäller, vem som gör det osv. Skjorta buren under tröja nedstoppad i byxor går bra. Tröja helst ovanpå byxorna. Ju mer vältränad desto mindre betyder det om den bärs utanpå eller innanför 

jag vill ha min t-shirt i brallerna men vågar inte ha det ute för dom kanske tycker att jag gör fel då

vilka tröjer är sämst att ha som instoppad


   
SvaraCitera
Exner

Skjorta innanför och tröja utanför.


   
SvaraCitera