Aviseringar
Rensa alla

Skjorta under och tröja över


Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

I vilka färger och kombinationer? Blir lite nyfiken här va...

haha hade inte plats med så mycket kläder när jag flyttade till lund, så det blir mest en vinröd tröja, en blå tröja med mönster och blå skjortor i olika nyanser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

Men mer obekvämt med skjorta och linne under (om du tar av dig tröjan när det blir för varmt)? T-shirt är alltid bekvämt ju...

varför skulle man ha linne under?


   
SvaraCitera

dinkompis: haha hade inte plats med så mycket kläder när jag flyttade till lund, så det blir mest en vinröd tröja, en blå tröja med mönster och blå skjortor i olika nyanser.

Vinrött e fan snyggast (obs har inget med politik att göra).

dinkompis: varför skulle man ha linne under?

Linne under skjorta är väl inte på något vis ovanligt? Men ja, nä, det skulle bli väldigt obekvämt med det och skjorta och tröja samtidigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist: Linne under skjorta är väl inte på något vis ovanligt? Men ja, nä, det skulle bli väldigt obekvämt med det och skjorta och tröja samtidigt...

ingen aning, aldrig haft så typ, förrutom när jag skulle spela mexikans gangster och hade 1 wifebeater under en alldeles för stor rutig skjorta och bandana på huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan, kom på att jag inte har sett den skjortan på länge nu... måste ha tappat bort den på nån fest Arg


   
SvaraCitera

dinkompis: ingen aning, aldrig haft så typ, förrutom när jag skulle spela mexikans gangster och hade 1 wifebeater under en alldeles för stor rutig skjorta och bandana på huvudet

Haha, passade dig utmärkt? Mycket glad Linnet är ju bara synligt på ett uppenbart sätt om du är gangster, tvättäkta amerikanskt wt eller har muskler du vill visa för alla...


   
SvaraCitera
Exner

Det är snyggt. Kör på!


   
SvaraCitera
Kudhos

Har du kroppen så


   
SvaraCitera

Kudhos: Har du kroppen så

Hur gör man om man saknar kropp men ändå vill bära kläder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser int framemot sommarn när man måste gå i kortärmat elr nått va

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja undrar om ja hinner bygga underarmar innan sommarn

så ja slipper kommentarer CensurSkeptiskGråter


   
SvaraCitera
Pardon

Skjorta under och tröja över fungerar alldeles utmärkt.

Svart/vitt eller svart/grått slog rätt hårt i höstas, så en säker kombination som jag personligen gillar (mycket för att jag rycktes med i den här skumma dressade...rocktrenden??) är en vit oxfordskjorta med en svart rundhalsad pullover (V och U-ringat fungerar väl också, jag är bara personligen inte så mycket för de två alternativen). 

Angående att ha t-shirt under en pullover....låter artikeln här tala för mig:

http://thedronesclub.nu/2009/10/26/man-i-sverige-ta-er-i-kragen/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tro inte att jag skiter i att svara er men forumet verkar vara ur halkat för mig då jag först bara hitta en tråd där ingen svarat lol. Hm fick lite kalla fötter får fundera :p


   
SvaraCitera

Beautiful ass couple temporär.png

ungh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

ungh

Det känns som du gjort dig av med din darin-feeling, är djupt besviken.


   
SvaraCitera