Aviseringar
Rensa alla

Skjortor!


Ämnesstartare

Jag är 178 cm lång, och testar skjortor men INGA passar. Alla är för stora t.om x-small. På MQ är detta, hur fan kan det vara så?
Vart finns det kortare skjortor? 🙂


   
Citera

[shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte kort sluta starta emotrådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju fan inte kort och gå till en skjortbutik eller skräddare om det är ett så stort problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ähm, är 182 och har inga som helst problem med längden på skjortor. Du är nog bara jäqligt kass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ähm, är 182 och har inga som helst problem med längden på skjortor. Du är nog bara jäqligt kass.

Ja antagligen, fattar inte vad som är fel. Jävligt skev överkropp kanske?
Är väldigt smal men ändå, borde ju funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Vart finns det kortare skjortor? 🙂

http://www.tailorstore.se/skraeddarsydda-skjortor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vill inte skräddarsy, vill bara hitta en skjorta i bra storlek. De flesta blir för långa liksom.
Borde finnas någon affär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ähm, är 182 och har inga som helst problem med längden på skjortor. Du är nog bara jäqligt kass.


   
SvaraCitera

Köp tjejskjortor. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Vart finns det kortare skjortor? 🙂

hur menar du nu, långa skjortor är väl inga problem då en skjorta ska vara instoppad vid midjan, däremot så är jag väldigt smal (178cm lång väger 54 kg) så jag köper slimade skjortor, finns ett par bra butiker i sthlm om du bor där


   
SvaraCitera

Sharpen:

Ja antagligen, fattar inte vad som är fel. Jävligt skev överkropp kanske?

Du har antagligen kort överkropp. Du får väl gå runt på lite affärer först? Det är ju inte bara MQ som har skjortor.

Om du inte hittar någon skjorta någonstans får du helt enkelt köra på skräddarsydda. Eller så köper du en skjorta som är för lång och syr upp den själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo får se.. har letat rätt mycket nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man ha shorta och shorts i sommar?


   
SvaraCitera