Aviseringar
Rensa alla

skjuta änder med spikpistol


Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jo men, om man skjuter efter en katt så är det väldigt stor tillhörighet att någon äger katten

Ah du tänker så.


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

🙁

Charley Day:

Vet inte om jag skulle göra något sådant i dag, tror inte det men vi brukade skjuta efter fåglar och katter när vi hade tråkigt i skolan.

...

framtidstron är död:

Bara sadistiska psykopater som lär bli massmördare inom en snar framtid (läs; tevepro) gör sånt.

Tror han håller sig till att plåga insekter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ah du tänker så.

´MM

Proteus:

Tror han håller sig till att plåga insekter.

Det börjar med insekter... Sen blir det kaninungar, katter...

Inte Gugge:

(fast katter är ej värda något på landet eftersom alla katter föder massa kattungar hela tiden så att det blir överkattifierat och folk slår ihjäl dem som flugor)

Jag är en lantlolla och ja, min släkt här skulle skjutit ihjäl hittekatter som kommer och inte verkar ha något hem. Men då handlar det om att skjuta ihjäl dem, det är inte plågsamt, och inte gör man det för skojs skull.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

KATTER???!?! !!!!!!!!!!!!![mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][cry][cry][cry][cry][cry]
De är ju husdjur till små barn! och små vuxna!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!![mad][mad][mad][mad][mad]

Så farligt är det inte. En spikpistol tappar fart riktigt fort. Att skjuta på något på 10 meter är som att kasta småsten. Man kan jaga iväg smådjur med dem men det går inte igenom skinnet såvida man inte trycker den direkt mot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Så farligt är det inte.

[mad][mad][mad][mad][mad]

Du kommer sluta som en massmördare, precis som tevepro. Alltså det är såna där barndomshistorier de brukar ha. massmördarna.


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Du kommer sluta som en massmördare, precis som tevepro. Alltså det är såna där barndomshistorier de brukar ha. massmördarna.

Hehe ja jag försöker inte bortförklara mig. Jag var dödlig med djur redan som liten pojke. Till den gräns att jag kallades Dr mengele och hannibal av mina kompisar efter minna experiment med fiskar. Sticka ut ögon, ta bort fenor sticka hål på simblåsan, låta dem simma i alkohol för att se hur länge de överlevde. Pojkar är pojkar vet du. Vi spenderade vår barndom med att spränga grodor. Jag var bara lite mer hängiven än alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Till den gräns att jag kallades Dr mengele och hannibal av mina kompisar efter minna experiment med fiskar. Sticka ut ögon, ta bort fenor sticka hål på simblåsan, låta dem simma i alkohol för att se hur länge de överlevde.

För Jeffrey Dahmer började det med fiskar också, han skyllde på att han bara ville se hur de såg ut inuti. Sen började han döda människor och koka grytor av dem.
mm. Du kommer gå en liknande framtid till mötes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

nellnellnell:

Vidriga människor [sad]

Charley Day:

Vet inte om jag skulle göra något sådant i dag, tror inte det men vi brukade skjuta efter fåglar och katter när vi hade tråkigt i skolan.

framtidstron är död:

Bara sadistiska psykopater som lär bli massmördare inom en snar framtid (läs; tevepro) gör sånt.

Proteus:

...

Proteus:

...

Charley Day:

Så farligt är det inte.

Är du inte riktigt frisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Pojkar är pojkar vet du.

Fel. Det går inte att bortförklara sina mentala störningar på det sättet.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

För Jeffrey Dahmer började det med fiskar också, han skyllde på att han bara ville se hur de såg ut inuti. Sen började han döda människor och koka grytor av dem.
mm. Du kommer gå en liknande framtid till mötes.

Jag men det är ju det som är skillnaden, Jag ville inte se vad de såg ut inuti. Jag var bara ute efter att roa mig. Men som sagt det är nästan 15 år sen nu. Men att jag skulle börja lustmörda en massa står jag väldigt tvivlande till. Man brukar ju inte våld mot andra om man inte har en orsak.
Nej du massor av pojkar som jävlas med djur när de är yngre och näst intill ingen börjar mörda en massa människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Jag var bara ute efter att roa mig.

Tycker det är ännu värre att skära i fiskar för att roa sig än för ett uppriktigt biologiskt intresse.

Charley Day:

Men att jag skulle börja lustmörda en massa står jag väldigt tvivlande till.

Det kommer du. Vänta och se.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Det kommer du. Vänta och se.

Ja då får vi vänta länge för nu för tiden har jag inget behov över huvudtaget att varken skada eller jävlas med andra.


   
SvaraCitera

isola:

Fel. Det går inte att bortförklara sina mentala störningar på det sättet.

Det är ingen bortförklaring utan så det ligger till. Pojkar sliter av vingarna på flugor, saltar pommes som fan och kastar till fåglar, eller slåss med sina syskon. Det är en del av barndomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Det är ingen bortförklaring utan så det ligger till. Pojkar sliter av vingarna på flugor, saltar pommes som fan och kastar till fåglar, eller slåss med sina syskon. Det är en del av barndomen.

Nej, det är det verkligen inte.


   
SvaraCitera