Aviseringar
Rensa alla

sköna kommentarer ni har hört


Ämnesstartare

Sköna kommentarer ni hört folk säga nyligen? Eller osköna 


   
Citera
Ämnesstartare

"Pelle säger att jag är bög, men det ändå han som sätter sig på mig när jag bajsar ute".. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
"Pelle säger att jag är bög, men det ändå han som sätter sig på mig när jag bajsar ute".. 

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror d va när en vän frågade en annan varför hon har två efternamn och hon ba för att jag är en horunge

hon menade att hennes föräldrar skaffade henne när dom inte var gifta hahaha men det va så jävla oväntat!! garvade riktigt hårt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår sa en tjej "stick du är ful"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: hon ba för att jag är en horunge

Jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gör ni för att komma ihåg sånt? tkr det är omöjligt : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök mindre mannen

lemons or fruit:
hur gör ni för att komma ihåg sånt? tkr det är omöjligt : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: Rök mindre mannen

hej e-dawg 

men tror inte det är därför, jag kommer ihåg händelser och massa saker bra.. men tror jag kanske lägger för lite fokus på själva orden som sägs irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansar ju med den andra personens känslor liksom? för busy med den skiten för att veta vad fan nån sagt mer än 2 minuter efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

hej e-dawg 

men tror inte det är därför, jag kommer ihåg händelser och massa saker bra.. men tror jag kanske lägger för lite fokus på själva orden som sägs irl

Edawg? Brukar inte minnas vad jag själv sagt. Brukar råka förolämpa folk och sen ba men vad sa jag för nåt? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen: Edawg? Brukar inte minnas vad jag själv sagt. Brukar råka förolämpa folk och sen ba men vad sa jag för nåt? :/

aaman säger ju ba nåt.. det gör ju alla andra oxo.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackade med några tjejer och hade tanktop på mig.. en tjej ba "Har du vaxat eller epilerat?" 
 
tydligen var det så sjukt att inte ha brösthår att dom måste visa upp det för alla deras kompisar sen? Wtf... lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns så taskigt att skriva vissa saker p.g.a. hysteriskt kul men sagt på fyllan så, jag vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om din efterblivna familj inte lärt dig det här ska jag lära dig en läxa, jag gillar tjejer med rak ögon ögonbryn fin hår fina ögon rak näsa rak ansikte och du har inte förlåt men det är sanningen

svenska 100%. yäh, velket


   
SvaraCitera