Aviseringar
Rensa alla

Sköna saker dina föräldrar skriver på internet


Ämnesstartare

Skriver dina föräldrar något som roar dig?
Dela med er av era erfarenheter, roa mig!


   
Citera

mina föräldrar använder inte internet
eller inte pappa iaf, han vet inte ens vad internet är typ. helt seriöst alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ina föräldrar använder inte internet
eller inte pappa iaf, han vet inte ens vad internet är typ. helt seriöst alltså.

Sköööön


   
SvaraCitera

tror mamma använder internet till att spela onlinespel, läsa tidningar och maila bara. ingen facebook etc


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mina föräldrar använder inte internet


   
SvaraCitera

när mamma googlar så frågar hon, hon tror lixom att google är en person som sitter och svarar på alla frågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pappa skriver ;)) efter varje inlägg på facebook, lägger upp bilder på sig med solglasögon inomhus och skriver saker som ''lite varmt o mysigt!! ;))''


   
SvaraCitera

Min mamma har facebook ([sad]) och skriver sjutton utropstecken efter varje statusuppdatering (typ tre gånger om dan [sad]).

Exempel:
"Klippt gräsmattan. Det var mycket gräs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
eller
"Lagar köttfärssås till middag ikväll. Det ska bli gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!"


   
SvaraCitera

Sagitta:

Min pappa skriver ;)) efter varje inlägg på facebook, lägger upp bilder på sig med solglasögon inomhus och skriver saker som ''lite varmt o mysigt!! ;))''

skrattade[love]


   
SvaraCitera

Googlade på pappa, för att se om han hade något för sig liksom, men hittade bara jobbgrejer. Men är glad att min pappa inte använder internet mer än till sådant och att läsa nyheter på.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Min pappa skriver ;)) efter varje inlägg på facebook, lägger upp bilder på sig med solglasögon inomhus och skriver saker som ''lite varmt o mysigt!! ;))''

Är han singel månntro? Verkar lite flirtigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Klippt gräsmattan. Det var mycket gräs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

HAHAHA

min mamma skriver såhär: ''Hej ! Ha en bra helg ! '' till alla. Det är ganska gulligt, förutom mellanslagen


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mina föräldrar använder inte internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är han singel månntro? Verkar lite flirtigt.

Jo, fast de gångerna han har förhållanden skriver han också så. Och så skryter han varje dag om vilken mat han lagar ''Mmm flamberad lammstek, mums!! ;))''


   
SvaraCitera

Sagitta:

Min pappa skriver ;)) efter varje inlägg på facebook, lägger upp bilder på sig med solglasögon inomhus och skriver saker som ''lite varmt o mysigt!! ;))''

[love]


   
SvaraCitera