Aviseringar
Rensa alla

Skönast för killen?


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Pga att jag utdelar min enorma/oändliga visdom

ett litet tiläg där bara, när killen kommer, sluta då inte och släpp allt och spring iväg. det gör nämligen att visst kommer man, men kännslan mer eller mindre försvinner. fortsätt runka/suga ända tills han är klar eller drar sig undan...


   
SvaraCitera

Småkakor:

ett litet tiläg där bara, när killen kommer, sluta då inte och släpp allt och spring iväg. det gör nämligen att visst kommer man, men kännslan mer eller mindre försvinner. fortsätt runka/suga ända tills han är klar eller drar sig undan...

Så sant, det är lite därför det är så skönt när de tar satsen i munnen eftersom jag underförstått menar att de har kvar kuken i munnen och suger, MEDANS man kommer, det är då känslan blir som intensivast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggsakt. även om jag nu personligen föredrar runkandet framför sugandet efter som tjejer tenderar till att vara sämmre på att suga och runka är ju ändå gnaks enkelt att hålla bra tempo på. och dessvärre verkar domflesta flickor inte alls vilja ha hela tasken nerkörd i halsen heller... mycket ska man stå ut med


   
SvaraCitera

Småkakor:

.. mycket ska man stå ut med

mmm.. Och tänderna.. WTF? O_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Vad var det för kass guide du postade pappbox, jag skulle aldrig låta en tjej röra mig i röven och hålla på där nere, det är ju bara sjukt och äckligt.[tard]


   
SvaraCitera

Asså jag föreslår att man typ ställer sig på knä på alla fyra och viker upp baken så mycket det går, så tycker killen att det är störtskönt, mest beroende på att det blir så mycket trängre. Jag lovar, min kille njöt! [zzz]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

bästa pullning/och/eller oralsex-upplevelse eller typ tips ^^

Nu känner jag mig väldigt grov i munnen men du ville ju veta [crazy]

När jag blir pullad vill jag att både klitoris och slidan stimuleras. Så killen kan ju köra lite av varje . Då blir det bäst 🙂 Det är så tråkigt när killen tror att det bara är klitoris som man ska pilla på, eller tvärtom för den delen.. ^^ Men det är väl från person till person lite men måste ju va nån mer tjej därute som gillar det med [crazy]

Gud förlåt mig ty jag har syndat ^^ *skäms* [blush]


   
SvaraCitera

_Vickie:

Gud förlåt mig ty jag har syndat ^^ *skäms* [blush]

Yep, nu måste fader Greger smiska dig [wink]


   
SvaraCitera

_Vickie:

Gud förlåt mig ty jag har syndat ^^

knulla hora fitta orgasm analpulla KUUUUUUUK

[cool]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Yep, nu måste fader Greger smiska dig [wink]

Haha gör det , jag förtjänar och accepterar mitt straff [cute] xD


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

knulla hora fitta orgasm analpulla KUUUUUUUK

Du säger ju bara fula ord, det kan ju vem som helst göra men att beskriva något intimt är lite mer personligt och därmed mer pinsamt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

bästa pullning/och/eller oralsex-upplevelse eller typ tips ^^

om du slickar, använd fingrarna också, lickning knns på något sätt för lite i längden, skönare med kombination [y](min åsikt)


   
SvaraCitera

JKNUG:

Du ser ut som en sån som gillar sex.

Ser ut som en som gillar sex? XD Alla gillar väll det?
Ser jag ut som en? [tard]


   
SvaraCitera

escaape:

om du slickar, använd fingrarna också, lickning knns på något sätt för lite i längden, skönare med kombination [y](min åsikt)

Jag kan ge dig ett tips 😉

Om du suger av en kille, använd tungan o slicka på kuken o variera dig lite, bara grovt sugande/runkande blir såååå tråkigt i längden.

Sug inte bara på den give us some löööv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Om du suger av en kille, använd tungan o slicka på kuken o variera dig lite, bara grovt sugande/runkande blir såååå tråkigt i längden.

fast, man kan väl inte variera såå mycket?
vad jag fattat det som är det ju när man kommer in i något (alltså inte avbryter, ändrar m.m) om det blir som skönast?:o


   
SvaraCitera