Aviseringar
Rensa alla

Skönast under sex?


Ämnesstartare

qwerqwer123:

Tjejer:
Vad brukar ni tjejer göra för "extra" för att göra det mer skönt för killen när ni har sex?

guh. hmm brukar väl gå ner mot hans kuk och små slicka men inte ta oiin den i munnen som då retas ganska så mkt.. kyssa på magen. smeka mkt. Kyssa på halsen, naffsa i örsnibben. ta påmig själv. Ge sexiga blickar. Av bryta med sugandet när han är på väg att komma och retas. haha guh finns så mkt att göra ^^


   
SvaraCitera

qwerqwer123:

hehe :p

heh :p


   
SvaraCitera

qwerqwer123:

Vad tycker ni killar om att tjejen gör när ni har sex ?
Och vad tycker ni är skönast att bli avrunkade långsamt, snabbt eller jätte snabbt? hehe :p

jätte snabbt!!!!!!


   
SvaraCitera

qwerqwer123:

kan nån svara seriöst eller? :S

jag var seriös lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

kyssa på magen. smeka mkt. Kyssa på halsen, naffsa i örsnibben. ta påmig själv. Ge sexiga blickar. Av bryta med sugandet när han är på väg att komma och retas. haha guh finns så mkt att göra ^^

She said it all.

+ Använd klorna vid sex [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

+ Använd klorna vid sex

Joo det händer oxå ^^ Men har inet så långa naglar. håller på spara. men min kille tycker det är läskigt med långa naglar xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

Joo det händer oxå ^^ Men har inet så långa naglar. håller på spara. men min kille tycker det är läskigt med långa naglar xD

Haha [smile] Så länge han inte får köttsår eller ärr så är det ju lugnt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar suga honom riktigt hårt, sen gränsla honom och rida honom tills han kommer [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Haha Så länge han inte får köttsår eller ärr så är det ju lugnt

haha .. jag kör med korta naglar. är inte lätt att spela gitarr med långa xD


   
SvaraCitera

Jag brukar göra honom jävligt illa med naglar, klämma och bitas där det gör som ondast. Det är kul.


   
SvaraCitera
loita

jag gillar att tvinga killen att ligga på rygg och när man rider av han hårt trycka ner hans armar emot madrassen så han förstår att de är jag som ska knulla han inte tvärtom [no-no] och ibland kan man spänna fast han med handbojor också så händerna kan jobba [party]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

är inte lätt att spela gitarr med långa xD

på högerhanden ska man ha långa![no-no]

Dold text: om man inte är en tönt och spelar med plektrum


   
SvaraCitera

En grej jag undrar över, hur accepterat är det att ta en tjej bakifrån och sen typ börja sjunga eller spela munspel? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

En grej jag undrar över, hur accepterat är det att ta en tjej bakifrån och sen typ börja sjunga eller spela munspel?

haha vi bruykar sjunga ibland xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

haha .. jag kör med korta naglar. är inte lätt att spela gitarr med långa xD

Man ska ha långa naglar på den handen man håller plektrumet med. Ifall man tappar det på scen så har man naglarna som reserv[y]


   
SvaraCitera