Aviseringar
Rensa alla

Skönhetsoperera dig


Ämnesstartare

Kittieh:

Typ ~120 000 lär mina skönhetsoperationer gå på. :S

good luck have fun med att få in dom pengarna,börja tänka nu på att få enormt bra betyg och plugga till ingenjör sen så du får råd med det,det var min plan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska göra min boobs större [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

good luck have fun med att få in dom pengarna,börja tänka nu på att få enormt bra betyg och plugga till ingenjör sen så du får råd med det,det var min plan.

Mjo, ska plugga till att bli hårstylist och det kan man faktiskt tjäna mycket på, min faster som är frisör (två egna företag) tjänar tillräckligt mycket att hon har kunnat skönhetsoperera sig, reser flera gånger om året mm.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Mjo, ska plugga till att bli hårstylist och det kan man faktiskt tjäna mycket på, min faster som är frisör (två egna företag) tjänar tillräckligt mycket att hon har kunnat skönhetsoperera sig, reser flera gånger om året mm.

nice,gött att redan planerat.
jag skulle läst till ingenjör till hösten om jag hade levt så jag kunde fixa boobsen och sen kunna flasha dom hej vilt utan att skämmas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nice,gött att redan planerat.
jag skulle läst till ingenjör till hösten om jag hade levt så jag kunde fixa boobsen och sen kunna flasha dom hej vilt utan att skämmas.

Jo, det är roligt också.

Om du hade levt? Men lycka till du med. [y]
Mm, såg ett program igår om plastikoperationer, en redan skitsnygg tjej som förstorad brösten, så jävla snyggt kläderna satt på henne sen! Fettavis.

Hur stora ska du ha då? Själv vill jag nog ha en stor C-kupa. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Om du hade levt?

ja,ska inte leva så aslångt till om inte vissa saker blir ändrade.

Kittieh:

Hur stora ska du ha då? Själv vill jag nog ha en stor C-kupa.

stor C ä'r ju mycke,eller,d är en snygg storlek om dom är fasta oc hinte hängiga.

vill fixa formen på dom,och i andra hand göra dom till små C.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska fulhetsoperera mig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

inte leva så aslångt till om inte vissa saker blir ändrade.

[sad]

Tözen:

stor C ä'r ju mycke,eller,d är en snygg storlek om dom är fasta oc hinte hängiga.

vill fixa formen på dom,och i andra hand göra dom till små C.

ja, fyfan om de skulle bli hängiga. :S

okej, har också funderat på liten c, men har på senaste tiden ändrat mig. men precis innan operationen får man ju testa sånna där inlägg hos kliniken, då kanske man ändrar sig. [cool]

DeathOrGlory:

Ska fulhetsoperera mig

nä. [no-no]

Myksa:

[sad]

? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

ja, fyfan om de skulle bli hängiga. :S

okej, har också funderat på liten c, men har på senaste tiden ändrat mig. men precis innan operationen får man ju testa sånna där inlägg hos kliniken, då kanske man ändrar sig.

liten c är snyggast enlgit mig,inget fel på B heller,men jag tycker liten c är ultimatast och sexigast. btw va d på hm dendär leopardmönstrade bikinin fanns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

liten c är snyggast enlgit mig,inget fel på B heller,men jag tycker liten c är ultimatast och sexigast. btw va d på hm dendär leopardmönstrade bikinin fanns?

Mm, det är också snyggt. Yes det var det. [smile] *can't wait tills jag får hem den*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

liten c är snyggast enlgit mig,inget fel på B heller,men jag tycker liten c är ultimatast och sexigast. btw va d på hm dendär leopardmönstrade bikinin fanns?

H&M =)

Jag har B och jag vill ha större.[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vilja ha inbyggda knogjärn i handen eller något. Eller typ klor som går ut i knogarna när ja känner för de! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

nä. [no-no]

Varför inte? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade tänkt fixa till ansiktet så jag ser ut som dig.


   
SvaraCitera