Aviseringar
Rensa alla

Skönt


Ämnesstartare

image_17.jpg Nu sitter man här,väntar på råbock och funderar på allt möjligt


   
Citera
Ämnesetiketter
mens
 mens

Denna kommer att bli låst pga saknar diskussionsunderlag. Ville ba säga. Sedan kan du ta dig en funderare på varför du njuter av att skada andra. Det är ej speciellt sunt.


   
SvaraCitera

mens:
Denna kommer att bli låst pga saknar diskussionsunderlag. Ville ba säga. Sedan kan du ta dig en funderare på varför du njuter av att skada andra. Det är ej speciellt sunt.

det är juh bara djur 


   
SvaraCitera

Är det inte långtråkigt att bara sitta där? 😛


   
SvaraCitera
mens
 mens

Eld och skit:

det är juh bara djur 

har du lite svårt att känna empati? ärlig fråga. sedan är djuren mycket viktigare än vi då de är en del av ett ekosystem vi är beroende av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Denna kommer att bli låst pga saknar diskussionsunderlag. Ville ba säga. Sedan kan du ta dig en funderare på varför du njuter av att skada andra. Det är ej speciellt sunt.

Jag njuter inte av att skada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eld och skit:
Är det inte långtråkigt att bara sitta där? 😛

Nej man funderar mycket och förresten så är det inte bara djur. De kan också känna smärta. Därför vill man att skottet träffar dödligt direkt


   
SvaraCitera

mens:

har du lite svårt att känna empati? ärlig fråga. sedan är djuren mycket viktigare än vi då de är en del av ett ekosystem vi är beroende av.

en och annan tror jag inte spelar så stor roll i det långa loppet. hade jag haft brist på empati så hade jag varit låst för länge sen, vad är det då som hindrar en från påhopp ? Även om jag hade haft svårigheter att känna empati så hade det inte varit något fel eftersom jag inte valt det och rättfärdigar inte diskriminering emot funktionsvariation

Jötunheimer:

De kan också känna smärta. 

Okej, hade jag ingen koll på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eld och skit:

en och annan tror jag inte spelar så stor roll i det långa loppet. hade jag haft brist på empati så hade jag varit låst för länge sen, vad är det då som hindrar en från påhopp ? Även om jag hade haft svårigheter att känna empati så hade det inte varit något fel eftersom jag inte valt det och rättfärdigar inte diskriminering emot funktionsvariation

Okej, hade jag ingen koll på

Bra att jag kan lära dig nått


   
SvaraCitera

nice


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jötunheimer:

Jag njuter inte av att skada

fast det gör du ju om du gillar detta

Eld och skit:

en och annan tror jag inte spelar så stor roll i det långa loppet. hade jag haft brist på empati så hade jag varit låst för länge sen, vad är det då som hindrar en från påhopp ? Även om jag hade haft svårigheter att känna empati så hade det inte varit något fel eftersom jag inte valt det och rättfärdigar inte diskriminering emot funktionsvariation

Okej, hade jag ingen koll på

det är inte "en och annan" då det är rätt många som jagar. både lagligt och olagligt.

att inte ha empati eller inte kunna relatera till andra betyder inte att man inte förstår  vad som får en att bli låst och inte.
du behöver isf lära dig att de inte är "bara djur".


   
SvaraCitera
mens
 mens

Eld och skit: Okej, hade jag ingen koll på

skojar du nu eller


   
SvaraCitera

mens:

fast det gör du ju om du gillar detta

Kan finnas många anledningar till att man tycker om jakt. Just skadeglädje är nog inte så vanligt, eftersom man skjuter för att döda så snabbt som möjligt. 


   
SvaraCitera

Mm påminner om de tidiga älgpassen med far min.


   
SvaraCitera

mens:

har du lite svårt att känna empati? ärlig fråga. sedan är djuren mycket viktigare än vi då de är en del av ett ekosystem vi är beroende av.

Hen kanske ska äta det sen 


   
SvaraCitera