Aviseringar
Rensa alla

Skohjälp!


Ämnesstartare

Jag vet inte vika skor jag ska välja, vi ha några goodlooking...sneakers/skateskor.

Det skall var runt 0-700kr och ska passa en fot som är storlek 44-45, any suggestions?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

karleksproblem:

Det skall var runt 0-700kr

vrf?
för dum för att kma på vad annat du behöver lägga ner pengar på ?


   
SvaraCitera

http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/103667/race-marine-m-larvik-canvas

Dessa badboys. 😉 Fast vita. Billiga så du har råd med andra skor också!


   
SvaraCitera

Lite dyrare än du tänkt dig, men jag har ​​Nike Cortez själv och älskar dem. Du kan ändra alla färger som du vill =)


   
SvaraCitera

AndyH:

Lite dyrare än du tänkt dig, men jag har ​​Nike Cortez själv och älskar dem. Du kan ändra alla färger som du vill =)

Ååhh, har letat efter de där.. Om jag börjar dansa igen ska jag fan skaffa ett par sådana.

Ska fan börja dansa igen. [mad]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Ååhh, har letat efter de där.. Om jag börjar dansa igen ska jag fan skaffa ett par sådana.

Ja, om du någonsin skall bli lika cool som jag måste du dansa [cool]


   
SvaraCitera

AndyH:

Ja, om du någonsin skall bli lika cool som jag måste du dansa

Du dansar säkert någon bögdans. [no-no] Nice att de bara gick loss på 1000 spänn. :S


   
SvaraCitera

Dekadent:

Du dansar säkert någon bögdans.

Haha, dansar streetdance och streetjazz, om det är så bögigt vet jag inte [smile]

Dekadent:

Nice att de bara gick loss på 1000 spänn. :S

Nej inte speciellt, men billigare än ​​dessa [wink]


   
SvaraCitera

AndyH:

Haha, dansar streetdance och streetjazz, om det är så bögigt vet jag inte

Bra, trodde du dansade typ samba. ;);)

AndyH:

Nej inte speciellt, men billigare än ​​dessa

Helt ärligt så är det ju skitbilligt, man får designa dem själv och sitt fucking namn på dem osv. Asnice. [party] Eller inte skitbilligt med bra pris.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Bra, trodde du dansade typ samba. ;);)

Tack!

Dekadent:

Helt ärligt så är det ju skitbilligt, man får designa dem själv och sitt fucking namn på dem osv. Asnice.

Japp, jag är lite småkär i hela konceptet. Dessutom gillar jag när det är mycket färg på sneakers, och det är inte så lätt att hitta i butik. Sen kanske folk tror att jag är färgblind men det skiter jag i, jag gillar mina skor [bigsmile]


   
SvaraCitera

AndyH:

Japp, jag är lite småkär i hela konceptet. Dessutom gillar jag när det är mycket färg på sneakers, och det är inte så lätt att hitta i butik. Sen kanske folk tror att jag är färgblind men det skiter jag i, jag gillar mina skor

Helt rätt. [love]


   
SvaraCitera

Fast vill kunna ha lite klarare färger.. 🙁 Vill kunna göra en reggaesula t.ex! [cry]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

aedel:

Nike Cortez typ 400kr med frakt

Fast utan design och namn. [sad]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Fast utan design och namn.

Dom brukar ta 15£ för det på sidorna som har sånt.

EDIT: Namn alltså


   
SvaraCitera