Aviseringar
Rensa alla

Skol problem!!


Ämnesstartare

Jag är en tonåring i 14 års ålder, jag går rakt på sak och beskriver problemet. Först så hade jag hört att ett gäng killar va rasister så jag gick upp till dom såklart och kallade dom ''fitt jävlar'' ''jävla rassar'' så blev dom såklart arga, och bestämde sig för att gangbanga mig, bokstavligt. Dom kom mot mig och misshandlade mig, inne i skolan. Jag fick några hårda slag och fick bara in ett slag mot någons huvud sen deckade jag. Det är redan utrett med läraren men dom verkar inte ge sig, dom har kallat in killar från gymnasiet för att massakrera mig! Det var en kille som var kanske 4 eller 5 år äldren mig som dom killarna hade kallat på för att göra mig illa. Frågan är om jag bara ska ge upp och flytta från min stad innan jag blir mördad av dessa rasister eller sammla ett invandrar gäng och gå emot dem, vapen involverade.(knogjärn, kniv osv.)


   
Citera
Ämnesstartare

Jävla tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svara på min fråga eller skriv inte alls.


   
SvaraCitera

prata med vuxna om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, och varför skulle du tvunget fram och provocera dem? Jag är också nyfiken på hur du uttalar "fitt jävlar". Gör man en paus mellan orden, hur tydlig är den i så fall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Jaha, och varför skulle du tvunget fram och provocera dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ville provocera dem för att jag trodde jag kunde ta dom men helt plötsligt så blev dom 100 stycken som kom och attackera mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar inte om att slåss.


   
SvaraCitera

chelc:

g

snacka med dina föräldrar och med skolan om det.
och sluta vara dryg mot folk...


   
SvaraCitera

Jag kan ge dig en pistol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chelc:

ta dom

Ta dom vart? Tänk om de ville stanna kvar där de var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du roligt sterd??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA, bästa tråden som har skapats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chelc:

jag gick upp till dom såklart och kallade dom ''fitt jävlar''

[bigcheers]


   
SvaraCitera

chelc:

så blev dom såklart arga, och bestämde sig för att gangbanga mig, bokstavligt.

Gangbang. Är inte det när en tjej blir påsatt av flera killar?[confused]

chelc:

Frågan är om jag bara ska ge upp och flytta från min stad innan jag blir mördad av dessa rasister eller sammla ett invandrar gäng och gå emot dem, vapen involverade.(knogjärn, kniv osv.)

Prata med polis, soc, lärare, och sluta vara så förbannat pantad att du provocerar folk.
"är huvudet dumt för kroppen lida" är väl passande här..


   
SvaraCitera