Aviseringar
Rensa alla

skola


Ämnesstartare

idag på lunchen så är det en kille i 9an (jag går i 8an) som går in i min axel o eftersom jag hatar honom pga att han tidigare mobbat mej och nu mobbar min bästa kompis så grovt att hen ente vill gå till skolan så ger jag honom en ganska hård stöt tillbaka (då var han ensam och jag ensam) 20min senare (fortfarande lunch) gå har han hela sitt gäng (som oxå tidigare mobbat mej o nu mobbar min bästa vän) och frågar mej "varför ballar du dej?" "tror du att du är cool eller" och jag frågar vad han vad han snackar om och då säger han "varför gås du in i mej" "tror du att du är cool eller" "varför kaxar du för" och då sa jag "varför vågar du ente ta det när du är ensam med mej?" *jag höger rösten* så att det blir tyst i matsalen och alla kollar på oss. där står jag helt ensam mot ca 15 personer mot mej och tvekar ente en sekund på det jag säger. jag ser hur han kollar oroligt på sina vänner och sedan runt om sej i matsalen. jag upprepar "varför vågar du ente ta det med men när vi var ensamma?" och höger rösten ännu mera och jag märker hur jag får makten i hela matsalen och gör killen jätte rädd.  det han då svarar är att kasta saker på mej o sedan går. senare under dagen vågade han ente ens titta på mej. 


   
Citera
Ämnesstartare

Hahaha vilken fjolla han är. Du skulle ha ställt sig 1cm från hans ansikte och frågat om han vill slåss. Sen hade du skrattat för han inte gjort något, sen vänder du dig om och fortfarande skrattar. När han går iväg så tar du ett glas och slår i hans bakhuvud.
Ingen hade gjort något mot dig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Hahaha vilken fjolla han är. Du skulle ha ställt sig 1cm från hans ansikte och frågat om han vill slåss. Sen hade du skrattat för han inte gjort något, sen vänder du dig om och fortfarande skrattar. När han går iväg så tar du ett glas och slår i hans bakhuvud.
Ingen hade gjort något mot dig igen.

jag funderade på något liknande men jag kommer nog göra det nästa gång han är på mej eller min kompis:)


   
SvaraCitera

Gissar på att tråden snart kommer att låsas då den saknar diskussionsvärde (?) så jag slänger ut det innan det är försent: bra jobbat med att stå upp för dig själv Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråden låst


   
SvaraCitera

Jag vill också slåss Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fett bra gjort.


   
SvaraCitera

brukar vara så, tomma skallar låter mest elr va  fan ordspråket e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha helt rätt gjort!! Fortsätt att stå på dig!! Tumme upp


   
SvaraCitera