Aviseringar
Rensa alla

Skola/jobb/resa/slappa/fan


Ämnesstartare

Nu måste jag få ur mig något som jag gått och tänkt på så länge. VARFÖR "måste" man ha ett jobb, ett hem, massa räkningar att betala varje månad, en fin bil, en pojk/flickvän, en matkassa osv.?
Om man nu inte MÅSTE ha detta, som jag, varför måste man hela tiden säga till dom som VILL jobba arlset av sig en kortare tid, och sedan resa och bokstavligen glida på en räkmacka, att "det inte funkar så?!".

Jag vill komma hit:
DET FUNKAR VISST SÅ. Sluta var så instängda i er betala räkningar värld och gör något åt saken själva.

Är det enbart avundsjuka och rädsla för att de självka inte vågar kasta sig ut?

Jag är leds!


   
Citera

öh va?


   
SvaraCitera

det blri jobbigt att gå tillbaka till att jobba när man glidit på räkmacka ett tag. Jag menar allvar. + hur länge ska du "jobba arselt av dig" för att ha råd att glida räkmacka hur länge?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

öh va?

jag tror nån sagt åt henne att det är orealistiskt att tro att man efter en kort periods "hårt arbete" leva som paris hilton


   
SvaraCitera

Mycket var bättre för två hundra år sedan [sad]


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag tror nån sagt åt henne att det är orealistiskt att tro att man efter en kort periods "hårt arbete" leva som paris hilton

jaha, det var det hon ville få sagt.


   
SvaraCitera
Åtta

Det finns ingen som hindrar dig från att göra det, förutsatt att du har de ekonomiska medel som krävs. Jag skiter väl i om du vill glida runt i sydamerika 9 månader per år, så länge du betalar mig för de tjänster du av mig köper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag skiter väl i om du vill glida runt i sydamerika 9 månader per år, så länge du betalar mig för de tjänster du av mig köper.

Vad är det för tjänster du säljer egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inget som hindrar mig, eller kommer hindra mig. det jag undrar är varför det finns bitterfittor som säger att det inte går när det uppenbarligen!!! går.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Vad är det för tjänster du säljer egentligen?

Din mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Din mamma.

Anmäld för personangrepp.


   
SvaraCitera

Strävar man efter hemlöshet så är ett utmärkt sätt att börja att sluta betala sina räkningar.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Anmäld för personangrepp.

Borttaget för maktmissbruk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Din mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Borttaget för maktmissbruk.

[crazy]


   
SvaraCitera

Hojoo:

det jag undrar är varför det finns bitterfittor som säger att det inte går när det uppenbarligen!!! går.

Det finns det alltid när man bryter normer. Kör på det du känner för och finn din egen väg. Svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera