Aviseringar
Rensa alla

Skolans vackraste tjej


Ämnesstartare

Yes, det här är en relativt lång men bra historia(enligt mig) som jag skrivit ihop ett tag nu. Jag vill jättegärna ha kritik om hur jag kan förbättras, o.s.v. =)

Skolans vackraste tjej

Kapitel 1

Det här är mitt första försök till en sexnovell, och ni får gärna ge kritik och säga vad ni tycker. Ifall ni gillar den, kanske det kommer en del två, eller en helt ny novell?

Med sitt långa hår, det envist fräkniga uttrycket, de korta jeansen som envist täckte hennes härlighet och en topp som täckte för de någorlunda stora brösten var Jeanette en omtyckt tjej bland killarna i klassen. Hon själv var däremot en oskyldig tjej, och sågs alltid tillsammans med sin bästa vän Malin, som inte ens var hälften så snygg som henne. De kunde tyckas vara ett udda par, och det faktum att tjejerna alltid var tillsammans gjorde det svårt för de andra i klassen att närma sig henne. Idag syntes dock ingen av dem till då skolan började, faktum var att hela dagen gick utan att någon syntes till. I slutet av skoldagen bad en av lärarna om en frivillig som bodde i närheten som kunde lämna några papper till Jeanette och Malin. Det var många frivilliga, men eftersom Johan var den som bodde närmast så fick han uppdraget att gå till Jeanette. Johans hjärta hoppade till av glädje, han var en ganska blyg kille och hade lekt med tanken på att vara ihop med henne länge.

Han hittade snart till hennes villa, en rosa villa som bara var något kvarter från Johans med en väldigt fin tomt, och ringde på dörren. Ingen öppnade. Han skulle precis gå när Jeanette öppnade dörren iförd morgonrock. Han sa inget, han hade helt tappat andan då han såg henne och tänkte för sig själv att hon nog är den vackraste tjej han hade sett.
”Hej!”
Johan pressade ur sig ett svar: ”Hej..lärarn ville att jag skulle lämna ifrån mig några..öh, blad.” Hon skrattade till, tackade och tog bladen ”Jag ser inte så sjuk ut va?” sa hon och log illmarigt. ”Nej, det gör du inte, skolkar du?” ”Joo, men bara idag och imorgon. Du kan få komma in om du vill, jag sitter och tittar på en film.” Johan var inte det minsta intresserad av att säga nej till ett sånt erbjudande. ”Tack, jo, det skulle vara kul! Vad för film?” hon sprang upp för trappan och man såg hennes morgonrock fladdra när hon sprang in i det som han antog var hennes rum. Johan tog snabbt av sig sin svarta sommarjacka och sina skor och gick upp för trappan, dörren var öppen förutom i en glipa som han tittade in i och han kunde då snabbt urskilja hennes halvnakna kropp då hon bytte om från morgonrock till vanliga kläder. Hon tog snabbt på sig en t-shirt, hon hade redan satt på sig några gråa mjukisbyxor och han lekte med tanken på ifall hon hade hunnit ta på sig några trosor innan han gick in i det lilla rummet som pryddes av affischer på linkin park och tokio hotel. I rummet fanns bara en säng och ett bord med en tv på. ”Vad vill du se?” frågade hon och pekade på en hylla med några dvdfilmer. Det var en ganska tråkig samling av romantiska komedier, men han hittade snabbt en skräckfilm som hette ”Dead Silence” som han valde ut.
”Neej, inte den!”sa hon snabbt
”Joo, kom igen!”
”Ja men, då får du stå ut med att jag blir lite kramig, jag vill hålla om saker när jag ser skräckfilmer” Johan vart helt till sig av tanken på att hålla om henne. ”Det ska jag nog klara av” la han dock till.

De slog igång filmen, och han satte sig tillrätta i sängen som var den enda möjliga sittplats som fanns, och han märkte till sin förvåning att hon, som om det var medvetet, satte sig väldigt nära honom så att han kunde känna hennes hud mot sin. Det växte till lite i byxorna, och han hoppades att det inte skulle märkas.
”Det är alltid så himla kallt här” sa hon efter en stund, när filmen precis börjat och drog upp täcket och la sig under det. Tanken på hur varmt det var i rummet hade inte slagit honom, men han la sig också under täcket medans de tittade på den långa filmen. Efter en stund(som känts som en evighet) så la han armen om henne och hon gjorde inget motstånd.
”Fan, det här vågar jag inte se” sa hon dock och satte händerna för ögonen. Johan var själv ganska rädd, han brukade inte se skräckfilmer så ofta men han låtsades gärna vara tuffare än han verkade
”Inte är det så farligt” sa han och flinade, trots att han försökte titta bort han också. De låg som i mysposition och såg på filmen, och han märkte att hans arm snuddade vid hennes bröst. Hon gjorde återigen inget motstånd, så han låg kvar i den positionen en stund tills hon la armen om honom också och det kändes som att de satt ihop. Han skulle kunna ligga sådär hur länge som helst, tänkte han. De flyttade sig till skedposition för att kunna se filmen bättre, och han låg med armarna om henne, och kunde inte låta bli vid att, omärkbart, röra vid hennes bröst ibland, men vart snabbt rädd för att hon skulle upptäcka vad han höll på med, så han slutade.
”Du får fortsätta om du vill” sa hon blygt, och någon sekund senare utforskade hans händer hennes bröst igen.

”Gör det något om jag tar av mig tröjan?” frågade hon ”Det är så varmt här.” Johan svarade inte, utan såg istället på när hon tog av sig tröjan och blygt försökte dölja sina bröst medans hon la sig tillrätta under täcket igen. Han började utforska hennes nu nakna bröst och kropp mer medans ett nytt skräckscenario spelade upp sig på teven. Han brydde sig dock inte ett dugg om filmen längre. Han rörde vid en av hennes bröstvårtor och hörde ett mindre stön undslippa hennes läppar.
”Får.. jag kyssa dig?” sa han och ångrade omedelbart vad han sagt, men hon vände sig om och hennes läppar närmade sig hans då de tillslut möttes i en kyss. Det kändes inte jättebra första gången, men de gjorde om det och kyssen kändes mycket bättre då han lekte med hennes överläpp. De pressade sina kroppar närmare varandras, med hennes bröst mot hans bröstkorg och hans läppar mot hennes, började kyssarna bli hetare och hetare. Hans stånd gjorde sig åter påmint, då hennes underliv var mot hans. Hon måste ha förstått vid det här laget, tänkte han, och kände hur hennes tunga började komma in mot hans. De började leka med varandras tungor, och hans händer var överallt över hennes kropp, hennes likaså.

Snart var hans hand allt närmare hennes underliv och hon visade att det var okej genom att föra sin hand mot hans underliv. Han kände på hennes fitta genom byxorna, vågade inte dra ner dem, men hon drog snart ner dem åt honom. Hon hade på sig ett par rosafärgade trosor som han stoppade handen inför och började känna på hennes härlighet. Hon gav ifrån sig små korta stön då och då, och han märkte snabbt att hon var extra känslig på en punkt som han började röra vid allt oftare. Hon öppnade hans byxor, ett par jeans, som han tog av snabbt, och hon drog av honom hans kalsonger och började långsamt runka hans kuk. Nu sa de inget, de bara kände på varandra och lekte med varandras läppar. Hon började stöna allt oftare, och han kände att han redan höll på att komma. Han tog ifrån hennes hand från hans kuk, då han var rädd för att hon skulle bli arg ifall han kom i hennes säng, men fortsatte massera hennes klitoris.

Hennes hand smög sig tillbaks till kuken och började runka den väldigt långsamt, och kände på hans pungkulor. Han hade fått lite hår mellan benen, men han hade ingen skog iallafall. Hon däremot var ganska slät mellan benen, rakade hon sig? Han skulle precis ta mod till sig och börja slicka henne mellan benen, som han sett folk på film göra, men då hörde de en smäll vid dörren. Snabbt som blixten, klädde de på sig igen och han försvann in på toaletten. Hans kuk pulserade envist mellan benen då han försökte fixa till sig för att inte se alltför misstänkt ut, och drog snabbt av sig sina byxor och började runka på hennes toalett. Efter några sekunder kom han i en av hans skönaste orgasmer någonsin, fixade till sig och gick ut. Jeanette var precis utanför, och hon flinade mot honom som om hon förstod vad han gjort. Han gick in och väntade på rummet, där filmen låg på paus. Efter en stund kom hon in i rummet, och man kunde urskilja hennes fortfarande kåtröda kinder.
”Du måste nog gå nu” sa hon, och la till ”Men du kan komma tillbaks imorgon om du vill, mina föräldrar kommer vara borta på kvällen, de skulle se någon film på bio.”
”Jo, det skulle vara kul” sa han och var besviken över att de inte kunde slutföra det de påbörjat idag, då han gick hem och grubblade över ifall han sagt fel.

”Kul.” tänkte han. Hur kunde han säga ”Det skulle vara kul?” han var rädd för att hon skulle missförstå honom, faktum var att han tänkte på henne hela kvällen, och hela nästa dag också. Vad han tyckte om henne. Var de ihop nu? Efter tusen år stod han åtminstone utanför hennes dörr igen. Hon öppnade snabbt, och var endast iförd en kort kjol, och en vit t-shirt som tydligt visade hennes bröstvårtor som signalerade om att hon saknade bh. Han klev in i hallen, tog av sig skorna och jackan och gick upp till hennes rum och satte sig omedelbart på sängen, och allt kändes omedelbart sexuellt laddat då all kåthet från gårdagen väcktes till liv igen. Hon satte sig bredvid honom, och de började snabbt hångla med varandra. Han tryckte försiktigt ner henne på sängen, och la sig över henne och utforskade hennes mun. Hans händer kände på hennes bröstvårtor som redan var styva. Hur långt skulle de gå? Skulle de ha sex? Johan var oskuld, och kände sig ganska nervös, men kuken stog upp som vanligt då han drog av henne tröjan, för att därefter dra av sig egna. Med kroppen pressade mot varandra, lirkade hans ena hand omkring mellan hennes ben samtidigt som den andra smekte brösten.

Han hade hört att han inte skulle ha alltför bråttom när han hade sex på något forum, att man skulle känna på varandra så mycket som möjligt innan, och det var precis det han tänkte göra då han långsamt lekte med hennes underliv. Hennes händer smekte försiktigt hans rygg men kom allt längre ner, då de snart var vid jeansen igen; hon började öppna knappen och dra ner gylfen för att blotta Johans stånd.
”Är det skönt?” frågade han. Hon nickade, och la till
”Kan du ta av mig kjolen?” vilket han gjorde, men väntade någon sekund för att reta henne. Hon lekte med hans kuk mellan benen, och tog till slut av honom boxerkalsongerna. Han reste sig upp och klädde av sig helt, skämdes lite grann då hon tittade på hans nakna kropp, och fokuserade sedan på hennes trosor som han långsamt drog av. De hade som, sexigt, fastnat lite grann vid slidöppningen och det luktade lite annorlunda mellan hennes ben, då han insåg att huvudet bara var några decimeter från fittan. Han kunde inte låta bli att gå ner och slicka på henne, först försiktigt, men då hon särade på benen mer så började han bli lite mer hårdhänt och oblyg med sin tunga, samtidigt som han försökte få in några finger i hennes trånga fitta. Hon gav ifrån sig korta stön medans han drog pekfingret in och ut genom slidöppningen, och han förstod att hon njöt.
”Är det skönt?” frågade Johan dock för att vara säker.
”Jaaaa.. fortsätt..”

Han bytte position, och la sig i en 69:a, med kuken relativt nära hennes mun, men till en början smekte hon den bara, innan hon långsamt började pussa på ollonet. Var det såhär det kändes att bli avsugen? Idag kändes det inte som att han skulle komma lika snabbt, trots att han verkligen njöt av hennes behandling. Hon sög av honom allt snabbare, vilket fick honom att också öka tempot, då han stoppade in ett andra finger i hennes fitta. Snart började det kittla till mellan hans ben.
”Jag kommer snart.” sa han, men hon slutade inte suga av honom, och han kunde inte avbryta henne heller, han ville komma i hennes mun. Då han nådde klimax märkte han att även hon började stöna allt högre, och när de båda kom så skrek hon till litegrann. Hon hade svårt för att svälja all hans sperma, så hon spottade ut lite och runkade av det sista. Sen låg de som still sådär.

Hennes nakna hud smektes långsamt av Johans fingrar, och han la sig tillrätta med sitt ansikte mot hennes. Hon var så vacker, med sitt långa bruna hår. Hans huvud vilade på hennes axel, och hennes på hans. Hon började pussa lite på honom, och han var inte sen att börja göra samma sak. Han pussade på hennes hals, vilket hon tydligen verkade tycka var skönt då hon började stöna till litegrann. Det kittlade som till lite i kroppen, då deras läppar långsamt närmade sig varandra. Efter en stund möttes de i en lång kyss, och han smekte hennes ansikte och hår medans hon kramade honom. De började kyssa varandra allt djupare, och han kände att hans slaknande stånd började växa igen. Snart stod den i givakt igen, och den var lite tryckt emot hennes slidöppning.

”Har du kondom?” frågan fick hans hjärta att skutta till litegrann. Skulle han ha sex? Med Jeanette, av alla tjejer?
”mm..” sa han och började ta upp en kondom ur plånboken från hans jeans, som låg på golvet. Han fumlade lite med att öppna förpackningen och trä på den, men snart satt den så fast som den skulle, och hon la sig då över honom för att rida honom, han förde långsamt kuken mot fittan, och hon tryckte sig långsamt ner.
”Du är så skön..” sa han blygt, och hon började rida honom allt snabbare. Hon gav ifrån sig korta stön varje gång hon gick ner hela vägen, och någon gång så råkade kuken ploppa ur men de stoppade snabbt in den igen.
”Åhh.. Ååååh.” lät det från henne. Han masserade hennes guppande bröst med händerna. Hon blundade och det såg ut som att hon njöt, vilket han också gjorde. Definitivt.

Sängen gnisslade till lite för varje stöt som hon gjorde mot hans kuk. Tänk att han knullade Jeanette, skolans vackraste tjej; nej, världens vackraste tjej. Visst hade han fantiserat om det, men han hade ingen aning om att det skulle kännas såhär bra.

De bytte position, hon låg på alla fyra och han tryckte in kuken mot henne bakifrån.
”Försiktigt..” sa hon när johan var lite för våldsam i mina juckanden, men hittade snart ett bra tempo. Nu stönade hon allt högre, och han kände snart den välbekanta kittlande känslan mellan benen som signalerade att han var påväg att komma.
”Åååååh vad skönt det är!” stönade hon.
”Jaa, tycker du om att jag knullar dig?”
”Jaa, fortsätt knulla mig!
Han hade tidigare varit blyg, men nu vågade han bli lite grövre i sitt språk.
”Tycker du om att bli knullad i fittan?” fick han säga så? Frågade han sig.
”Jaa, fortsätt knulla mig i fittan.” Hon var minst lik grov i munnen som han, så han antog att det var okej. Orgasmen började närma sig för Johan.
”Jag kommer snart!” sa han, som för att varna henne.
”Jaa, kom i mig Johan!” han kände inte alls igen hennes röst, han skulle aldrig tro att hon kunde prata som hon gjorde. De var ju bara femton.

Han började knulla hennes snabbare och lite hårdare, och skakade nästan av vällust när han började tömma sig i hennes fitta, och gav ifrån sig ett högt stön. Hon skrek nästan ut i orgasm, hon också. ”Åh, vad skönt! Fortsätt!” Det var nästan omöjligt att hålla i tempot han hade tidigare samtidigt som han fick sin orgasm, men han gjorde sitt bästa medans orgasmen ebbade ut, men allt långsammare. Tillslut tog han ut kuken ur hennes fitta, och la sig ner på hennes säng. Hans stånd började slakna något, men hon började snabbt suga på den igen, vilket fick den att vakna till liv.
”Du är toppen Jeanette. Tycker om dig så mycket.” vågade han tillslut säga. Men han fick inte det svar tillbaks, som han väntade sig, hon bara log mot mig och la sig sedan ner på sängen. Min kuk stod återigen i givakt, och hon la sig återigen över mig för att börja rida mig. Hennes ansikte var illrött av kåthet, och hans händer var återigen över hela hennes kropp.
”Jag tycker om dig också” sa hon och började lägga sig över hans kuk för att rida honom igen. Johan kände sig så lycklig, han vågade inte fråga ifall de var ihop nu, men han antog att det var så medans de fortsatte samlaget..

Kapitel 2 ”Skolans vackraste tjej”

Johan gäspade och slog upp ögonen. 08.02. Fan, tänkte han, drog snabbt på sig kläderna och sprang iväg till skolan utan att äta frukost. Det skulle bli en lång dag, och han hade knappt fått sig en blund sedan gårdagens händelser. Han märkte av sitt morgonstånd, men sket i det, tankarna på Jeanette och honom gjorde honom överlycklig. Han var inte oskuld längre! Inuti honom hördes ett segerjubel, äntligen hörde han till grabbarna som kunde skryta om att de knullat en fitta. Fast samtidigt ville han inte röja hemligheten, att det varit med Jeanette. Var de ihop nu? Han var fortfarande osäker, och de flesta av hans kompisar märkte att hans tankar inte riktigt var på dem under hans konstanta stirrande ut i tomma intet. ”Vad är det med dig?” frågade Lars, med ett flin. ”Är du kär eller?” de andra killarna skrattade. ”Öh, nä,, bara lite att tänka på..” svarade han.

”Kom igen, var lite uppmärksam nu” envisades han. ”Det måste vara en brud.” sa han sen till de andra, som skrattade igen. ”Vem?” frågade Karl nyfiket. ”Ingen speciell.” svarade han bara. De satt i matsalen, och han hade knappt rört sin mat alls under tio minuter. Nu kom Jeanette in, som vanligt med Malin i släptåg, de gav Johan en kort blick och Jeanette log åt honom så att han kände sig alldeles varm inombords.

Jeanette kom fram till mig oblygt och frågade ”Har du lust att träffas efter skolan klockan två?” och han nickade, sen gick hon iväg, vände sig om och kastade en slängkyss åt honom. Johan rodnade. De andra vid bordet var helt paffa. Lars stod som ett enda frågetecken. Johan kände sig väldigt glad just då.

Klockan två träffade han Jeanette vid skolentren, tillsammans med Frida. Vad gjorde hon där? Han hade nästan hoppats att de skulle vara ensamma. Frida var en svarthårig tjej, som var lite kortare än Jeanette, samt oerhört smal, med lite mindre bröst och ett väldigt sött yttre. ”Gör det något om Frida hänger på en stund? Hon hade så tråkigt.” sa Jeanette, och Johan svarade bara med ”Visst, vad ska vi göra föresten?” Jeanette fnissade lite, ”vi kan väl gå till dig en stund? Se hur du bor, och vad du har för affischer i ditt rum.” Johan rodnade. För något år sedan hade de flesta haft roligt åt ett antal affischer han hade på sitt rum. ”jag har faktiskt tagit ner dem nu” svarade Johan, han skämdes fortfarande över det hela.

”Haha, jag skojar bara, men vi kan väl gå till dig iallafall. Hon tog min hand, och vi gick dit och pratade om allt möjligt. Han hade inte haft så bra kontakt med varken Frida eller Jeantte, men båda var väldigt sociala, pratglada människor och Johan trevs i deras sällskap. Väl inne i huset, bjöd han dem på fika och vi satt mest och pratade allmänt om saker och ting. Han kunde urskilja att Frida inte hade någon behå på sig, vilket fick mina blickar att dras dit ibland. Jeanette började tåflörta med mig, vilket fick mig att fokusera mer uppmärksamhet på henne istället. Mitt stånd började återigen göra sig påmint.

”Jag ska bara gå på toaletten en sväng.” sa Jeanette sen, och gick iväg. Frida reste sig upp, och gick mot vardagsrummet, och Johan följde med. Han slog på teven och satte igång MTV, för att det inte fanns något bättre att välja på den här tiden på dygnet, och hon verkade nästan lite väl närgången. Hon lutade sig fram, vilket gjorde hennes bröst ganska synliga i och med urringningen. ”Jag ser nog att du tittar.” sa hon och log illmarigt. ”Du får titta hur mycket du vill.” sa hon, och drog ner urringningen så ett av hennes bröst blottades. Johan visste inte vad han skulle göra exakt, hans stånd bultade i de trånga jeansen och han satt där och låtsades titta bort. Hon tog av sig tröjan, tog tag i hans hand och förde den mot hennes bröst. Johan gjorde inget motstånd, men var rädd för att Jeanette skulle komma. Samtidigt insåg han att han skulle höra det isåfall, och därmed snabbt kunna avbryta det hela. Toaletten var på övervåningen, och det mesta hörs ganska bra i det här huset. Så han började försiktigt ta på hennes bröst, nypa i hennes bröstvårta. Hon såg ut att njuta av behandlingen, och kröp närmare honom. Snart gav hon mig en kyss, och de satt snart och hånglade med varandra. Johan visste inte vad som flugit i honom. Eller vad som flugit i henne, för den delen.
Han satte ner sin hand innanför hennes byxor och började massera hennes fitta, och hon gav ifrån sig korta stön ibland. Sen hörde de en smäll i toalettdörren, och Johan avbröt snabbt vad han höll på med, hon drog på sig tröjan och de satte oss som om ingenting hänt i olika ändar av soffan. ”Vad ser ni på?” frågade Jeanette, och satte sig bredvid mig. ”Massa halvnakna tjejer som dansar” svarade Frida. ”Gillar du halvnakna tjejer som dansar?” frågade Jeanette och skrattade. ”Öh, hurså?” ”Vi kan väl ställa oss upp och dansa?” frågade Frida. ”Verkligheten är ju klart bättre än teve.” De fnissade återigen, ställde sig upp och började dansa med varandra, en väldigt närgången dans. ”Vi kan väl ta av oss lite, så vi ser mer ut som de på teve.” sa Jeantte till Frida, och Johan satt som trollbunden och tittade på i vardagsrummet när de dansade framför teven, till någon hiphop låt av eminem.jeanette drog av sig tröjan, och sen Frida. ”Men, har du ingen behå på dig?” skrattar Jeanette.

”Nej, jag glömde nog den.” Johan trodde att han skulle dö när Jeanette började dra av sig sina byxor, för att sedan hjälpa Frida dra av sig sina. Nu stod två stycken gymnasietjejer i bara underkläder och dansade för mig. De var oerhört närgångna, och snart kysste de varandra. Han kände lite av ett sting av avundsjuka, men tänkte samtidigt på vad han och Frida gjort när hon inte såg. Nu var det väl jämnt, antog han. Jeanette satt och masserade Fridas bröst, och han var väldigt sugen på att ta fram sin kuk, även om han inte vågade. Det var iallafall väldigt obekvämt i jeansen, vilka jag öppnade lätt, så att kuken kunde nå sina största höjder.

”Vi har nog försummat någon” säger Frida och går fram till Johan, och drar av hans byxor. Johan gör inget motstånd när hon drar av honom kalsongerna och börjar suga av den. Jeanette sätter sig bredvid, och jag börjar utforska hennes kropp. Vi möts snart i en djup kyss som innehåller bara lite tunga. ”Tycker du jag är sexig?” frågar hon. ”Oh ja, jättesexig. Frida också.” Johan svalde efter att ha sagt Frida's namn. Han ville inte förstöra något mellan sig och Jeanette, men Jeanette verkade inte ta illa upp. Snarare förde hon min hand mot hennes behå, vilken hon knäppte upp, och lät falla till soffan. Johans hand började massera hennes fitta utanpå trosorna, men han tog snart mod till mig och drog av dem. De la sig ner på golvet, han började slicka Jeanettes fitta, medans Frida sög av hans kuk. Johan kunde inte hjälpa att ge ifrån sig tysta stön, för det kändes nästan bättre nu än förra gången.

”Jag kommer snart.” sa han tillslut. Hon slutade då suga av mig, och de flyttade över honom så att han låg på ryggen. Jeanette satte sig med sin fitta mot hans mun, och han började slicka okontrollerat. Hon stönade allt högre, medans Frida övergått till att runka kuken. Johans tunga masserade hennes klitta, och snart kom hon. ”Sluta inte!” stönade hon, och Johan gjorde som han blev tillsagd och fortsatte massera hennes klitta medans hon tömde sig på sina safter. Frida slutade runka Johan, och tog tillslut mod till sig och stoppade kuken i munnen igen. Han kunde inte hålla sig längre när han kände hennes läppar sluta sig kring ollonet, och han tömde sig i hennes mun några sekunder därpå.

När hon tömt Johan på hans sista droppar så sa hon ”Nu är det min tur.” därefter satte hon sig tillrätta och särade på sina ben inbjudande, och han for dit med tungan som var ganska slut vid det här laget, och började slicka henne. För en vecka sen var han oskuld, och nu hade Johan två stycken snygga tjejer i hans vardagsrum. Johans kuk började snart stå igen, vilket var tur, för han var helt slut i tungan, bytte position, men tvekade först. Skulle Jeanette ta illa upp? Jeanette satt och masserade sin fitta, och jag ville inte verka alltför ivrig när det gällde Frida. Han ville vara trogen till Jeanette. Men samtidigt visste han inget. Var de ihop, eller vad? ”Har du kondom?” frågade Frida och verkade nästan lite irriterad över att jag segade. Johan nickade, famlade efter hans sista kondom han hade i börsen, trädde på den och förde kuken mot hennes fitta. Hon låg ner på golvet, och han började jucka in i henne långsamt. Hon gav ifrån sig korta stön för varje juck.
Jeanette reste sig upp, och gick fram och började först hångla med mig, men eftersom han hade svårt för att hångla med en tjej och knulla den andra samtidigt la hon sig med fittan mot Fridas ansikte, och Frida började ivrigt slicka henne. När han börjat höja tempot så bytte de tillslut position, och Jeanette började rida honom. Johan kände att han var påväg att komma nästan direkt då hon började rida honom, och gav henne en blick som sa att han inte ville något hellre än att vara ensam och knulla med henne, eller bara vara med henne som en vän. Men hon bara log, och verkade inte förstå, vilket fick han att känna sig lite illa till mods.

Johan masserade Jeanette's bröst medans hon red honom, och medans han närmade sig sin orgasm kände han hur hennes fitta kramade om hans kuk. ”Jag kommer” stönade Jeanette fram, samtidigt som kuken for in och ut ur hennes grotta. Frida såg lite avundsjuk ut där hon satt på soffan och pullade sig själv, men hon fanns inte för Johan vid det tillfället. De enda som fanns var han och Jeanette, där de låg och knullade varandra i en väldigt hög hastighet. Jeanette stönade allt högre, och snart pumpade han henne full. Några sekunder efter hans orgasm kände han att hennes fitta kramade om hans, och att hon kom. Då slutade hon rida honom, och stod still med hans kuk i henne. Han kunde känna att han började slakna, och Frida var lite irriterad när han inte ville knulla henne något mer, och utan att hon fått pulla sig till orgasm började de ta på sig kläderna. Jeanette och Frida sa att de var tvungna att gå, och sprang ut genom dörren. Han kände sig lite tom, och visste att han behövde prata med Jeanette om dem. Om vad som hänt, och så. Men det fick bli en annan gång.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vem fan orkar läsa allt detta !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeanette [cool]
1. Pulla henne och smeka hennes bröst samtidigt som han låg på henne? det måste ha vart krångligt.
2. I slutet av ettan så har du gått från "Johan" till "Mig".
3. HAHAHAAHHA Lol för deras dirtytalk.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

”Det är alltid så himla kallt här” sa hon efter en stund, när filmen precis börjat och drog upp täcket och la sig under det. Tanken på hur varmt det va

ska nog vara "kallt" 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Med sitt långa hår, det envist fräkniga uttrycket, de korta jeansen som envist täckte hennes härlighet och en topp som täckte för de någorlunda stora brösten var Jeanette en omtyckt tjej bland killarna i klassen.

Punkt eller kommatecken. Blev lite mycket när man kom till var Jeanette.

Anarkandi:

Han hittade snart till hennes villa,

Johan?

Anarkandi:

Han sa inget,

Punkt.

Anarkandi:

han såg henne och tänkte för sig själv att hon nog är den vackraste tjej han hade sett.

De gick ju i samma klass?[shake]

Anarkandi:

Joo

Ja*

Anarkandi:

film.” Johan

SHIFT + ENTER[smile].

Anarkandi:

film?” h

Stort h.

Anarkandi:

för trappan, dörren

Du har många "," när det egentligen borde vara punkt eller något annat.

Anarkandi:

gick upp för trappan, dörren var öppen förutom i en glipa som han tittade in i och han kunde då snabbt urskilja hennes halvnakna kropp

Ofta att han bara gick in i henens hus och kikade in i hennes rum när hon bytte om när han knappt kunde lämna över ett blad?

Anarkandi:

t-shirt

T-shirt.

Anarkandi:

linkin park och tokio hotel

Linkin Park och Tokio Hotel.

Anarkandi:

I rummet fanns bara en säng och ett bord med en tv på. ”Vad vill du se?”

Anarkandi:

frågade hon och pekade på en hylla med några dvdfilmer

DVD-filmer och hon gjorde nog en gest.

Anarkandi:

!”sa

Mellanrum.

Anarkandi:

jag ser skräckfilmer” J

Jag ser skräcfilmer(punkt).

Anarkandi:

medans

Medan.

Anarkandi:

”Får.. jag kyssa dig?”

får...jag kyssa dig?*

Anarkandi:

fitta

Du har använt olika.

Anarkandi:

iallafall

I alla fall.

Anarkandi:

Snabbt som blixten, klädde de på sig igen och han försvann in på toaletten.

Lite mer detaljer för att skapa spänning typ.

Anarkandi:

Hans kuk pulserade envist mellan benen då han försökte fixa till sig för att inte se alltför misstänkt ut, och drog snabbt av sig sina byxor och började runka på hennes toalett. Efter några sekunder kom han i en av hans skönaste orgasmer någonsin, fixade till sig och gick ut.

Ehh, han visste inte vem det var som kom in - kunde ha varit hennes föräldrar. Tror nog mest att han försökte lyssna vem det var och borde vara helt nervös.

Anarkandi:

kåtröda

Är det en ny färg? Aldrig hört.

Anarkandi:

la till

Tillade.

Anarkandi:

och la till ”Men

Och tillade + kolon

Anarkandi:

”Jo, det skulle vara kul”

Ja*

Anarkandi:

Johan var oskuld

Märks.

Anarkandi:

”Du måste nog gå nu”

Jag förstår inte, vem var det som kom in?

Anarkandi:

Har du kondom?” frågan fick hans hjärta att skutta till litegrann. Skulle han ha sex? Med Jeanette, av alla tjejer?

Lite uppenbart när han slickat henne och de smekt varann. Ba VAA, SKA VI HA SEX?

Anarkandi:

”Jaa, tycker du om att jag knullar dig?”

Ofta att en oskuld säger så[tired]. Som är 15 år, blyg.

Anarkandi:

ebbade

Fel ordval.

Anarkandi:

sedan

Sen har du använt innan.

Anarkandi:

nä,,

Nä..

Anarkandi:

”jag

."
Jag

Anarkandi:

sociala, pratglada människor

Sociala och prataglada människor.

Anarkandi:

behå

du använde BH innan.

Anarkandi:

igång MTV

På MVT.

Anarkandi:

hiphop låt av eminem.jeanette

Hiphoplåt av Eminen. Jeanette.

Anarkandi:

”Vi har nog försummat någon”

Ovanligt att någon använder ordet försummat i replik.

Anarkandi:

Frida's

Fridas.

Anarkandi:

grotta

Fitta, slida. Håll dig till ett och samma namn.

Övrigt: Kollade inte igenom den som om det gällde mitt liv men läste hela och tyckte den var ganska bra. Språket var den största besvikelsen men själva storyn var bra. Ibland blev det väldigt orealistiskt och man kunde inte alls tro att diverse personer skulle agera så egentligen om man tänker efter på karatärerna. Inte den bästa jag har läst men bra[smile].

2/5 överlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

lärarn

Funkar men bara för att det var i en replik. Annars skulle det vara läraren.

Anarkandi:

stog

Stod.

Anarkandi:

johan

Johan.

Anarkandi:

skolentren

Skolentrén.

Anarkandi:

Johan trevs

Trivdes.

Anarkandi:

isåfall

I såna fall, eller i så fall.

Anarkandi:

påväg

På väg.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

lärarn

Funkar men bara för att det var i en replik. Annars skulle det vara läraren.

Anarkandi:

stog

Stod.

Anarkandi:

johan

Johan.

Anarkandi:

skolentren

Skolentrén.

Anarkandi:

Johan trevs

Trivdes.

Anarkandi:

isåfall

I såna fall, eller i så fall.

Anarkandi:

påväg

På väg.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj! Råkade visst klicka två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

o.s.v.

Osv. ^^

Anarkandi:

helt ny novell

[bigcheers][bigcheers][bigcheers] Fortsätt skriv.


   
SvaraCitera

KKARIM:

Anarkandi: igång MTV

På MVT.

Och så skriver du själv fel. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Skolans vackraste tjej

jag brukar alltid läsa rubriker o trycker på trådarna sen o gjorde så i ditt fall då ditt namn stod med o tittade upp sen o bara ser: sexnoveller!!!! jag bara: [censur] [surprised] [chocked] [mad]
dumma lilla pojke, sånt här skriver man inte [no-no]


   
SvaraCitera

Du benämner dem någon gång som gymnasietjejer, fast dom är 15. Iofs kan man vara 15 under första terminen i ettan, men skulle kanske vara mer passande ifall de var 16. Går heller inte riktigt ihop med att de gått i samma klass länge, då de precis måste ha börjat i samma.

Anarkandi:

del två

Jag skulle läsa en fortsättning [party]

KKARIM:

Fel ordval.

Du är lite för hård med din rättning, plus att du ändrar på vissa saker som var rätt från början och vissa rättar du på fel sätt.

8/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Och så skriver du själv fel.

Jag sätter på TV:n, jag sätter på MVT[smile].

Teal Crab:

Du är lite för hård med din rättning, plus att du ändrar på vissa saker som var rätt från början och vissa rättar du på fel sätt.

Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Du benämner dem någon gång som gymnasietjejer, fast dom är 15. Iofs kan man vara 15 under första terminen i ettan, men skulle kanske vara mer passande ifall de var 16. Går heller inte riktigt ihop med att de gått i samma klass länge, då de precis måste ha börjat i samma.

Precis.


   
SvaraCitera

KKARIM:
Om man har smiley, ska den ju vara efter punkten! [cry]
Och nej, MTV heter det, inte MVT. [surprised]


   
SvaraCitera