Aviseringar
Rensa alla

Skolarbete om cannabis, hjälp


Ämnesstartare

Behöver svar till ett jävla fucking skolarbete jag hållt på med i fyra timmar nu

Skitsnällt om ni skulle svara, på google kommer det typ bara upp oseriösa flashbacktrådar

Det här behöver jag svar på; (min lärare som skrivit frågorna lol)

- Skador?
- Hur påverkas ditt beteende?
- Varför använder man drogen?
- Hur börjar man med drogen?

PLZZ help [cute]


   
Citera

"Oseriösa" flashbacktrådar? Eh, du ska lita på flashback i den här frågan, du ska inte lita på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jag förvisso mitt projektarbete om cannabis osv, men aldrig att jag gör någon annans läxor [mad]
Googla på mer, så får du svar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan ska man tydligen ha en intervju också, jag känner då ingen som brukar cannabis, menar de att man ska sno nån intervju från internet eller typ hitta någon att intervjua? Och så ska man ha "verkliga historier" och massa undersökningar och skit. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

"Oseriösa" flashbacktrådar? Eh, du ska lita på flashback i den här frågan, du ska inte lita på UM.

Kom bara upp massa flashback, visst några få svar var seriösa men need mooore, kanske finns någon seriös här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket år går du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Sedan ska man tydligen ha en intervju också, jag känner då ingen som brukar cannabis, menar de att man ska sno nån intervju från internet eller typ hitta någon att intervjua? Och så ska man ha "verkliga historier" och massa undersökningar och skit. [zzz]

Jag har sisådär 20 intervjuer med folk [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag jag förvisso mitt projektarbete om cannabis osv, men aldrig att jag gör någon annans läxor [mad]

[mad] dela med dig va, har hållt på med det här i hundra år nu, och har maaaassa kvar lol

Nintendo:

Googla på mer, så får du svar [no-no]

Orkar inte! [cry]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Kom bara upp massa flashback, visst några få svar var seriösa men need mooore, kanske finns någon seriös här

Några få?! Flicka lilla, det finns väldigt bra trådar där. Sök i forumet istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vilket år går du?

går iv pga skolk (inte för att jag inte kan nått lol), och dessutom måste jag göra mer än alla andra i min klass pga att jag fick extra VG-uppgifter jag måste göra, kulkul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag har sisådär 20 intervjuer med folk [wink]

MEHH gief


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

MEHH gief

Nah, kan ju inte lämna ut folk sådär [no-no]

Kittieh:

[mad] dela med dig va, har hållt på med det här i hundra år nu, och har maaaassa kvar lol

Jag har flera månader kvar [party]

Kittieh:

Orkar inte! [cry]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nah, kan ju inte lämna ut folk sådär [no-no]

men jag är ju snäll och allt juuuuuuuuu [sad] orkar inte plugga mer, har hållt på med det här sen tre typ

Nintendo:

Jag har flera månader kvar [party]

va? 🙁 jag har till imorron på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

men jag är ju snäll och allt juuuuuuuuu [sad] orkar inte plugga mer, har hållt på med det här sen tre typ

Fast de sa sina saker i förtroende [wink]

Kittieh:

va? 🙁 jag har till imorron på mig

Men jag gör mitt projektarbete om cannabis, har hållt på med det i flera månader och ska vara klar i mars typ [party]


   
SvaraCitera

Gå till ett bibliotek.


   
SvaraCitera