Aviseringar
Rensa alla

Skolarbete om cannabis, hjälp


Ämnesstartare

Nintendo:

Men jag gör mitt projektarbete om cannabis, har hållt på med det i flera månader och ska vara klar i mars typ [party]

jaha. då måste du ju ha asmycket text? :>

Nintendo:

Fast de sa sina saker i förtroende [wink]

okejrå ;( men vet du vad det är för skador med cannabis? alltså har ju redan skrivit om hur det påverkar kroppen när man har tagit höga doser och sådär, liksom vad som händer för stunder, men menar hon vad det blir för konsekvenser av cannabis eller vad? fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Gå till ett bibliotek.

finns bara ett bibliotek här där jag bor och det är nog stängt nu, om inte så har det iallafall asdåligt utbud, och det andra i närheten måste jag åka 20 min för att komma till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

"Oseriösa" flashbacktrådar? Eh, du ska lita på flashback i den här frågan, du ska inte lita på UM.

Vad spelar det för roll? Hon kan ändå inte använda ett forum som källa. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Insert name here:

Gå till ett bibliotek.

På biblioteken har de bra drogböcker, som Boken om knark och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alter ego:

På biblioteken har de bra drogböcker, som Boken om knark och sånt.

Boken om deathknark.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Svarar du inte "rätt" på frågorna så räkna med ett pisseprov.


   
SvaraCitera

- Skador: Några fysiska skadot tar du inte om du inte använder tobak med denna drog.
- Hur påverkas ditt beteende: Man kan bli trött, eller väldigt uppåt, glad eller känna sig grymmt skön bara. Du kan också bli paranoid, musik låter bättre, man blir hungrig (munchies), torr i munnen.
- Varför använder man drogen: För att jag föredrar den framför alkohol.
- Hur börjar man med drogen?:Olika från person till person.

Måste säga att läraren som ställer dom här frågorna har inte alla indianer i kanoten.[y]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Sedan ska man tydligen ha en intervju också, jag känner då ingen som brukar cannabis, menar de att man ska sno nån intervju från internet eller typ hitta någon att intervjua? Och så ska man ha "verkliga historier" och massa undersökningar och skit. [zzz]

Du får väldigt gärna intervjuva mig! PMa mig om du needar. [smile]


   
SvaraCitera

Image

Hasch blandas ut med andra billigare produkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Här står endel om cb.

Tack, ska kolla!

metoden:

Måste säga att läraren som ställer dom här frågorna har inte alla indianer i kanoten

Hahah. :>

metoden:

väldigt gärna intervjuva mig! PMa mig om du needar.

åh, snällt! jag hör av mig isf, orkar inte plugga med det idag också, hehe :>> men imorrn!


   
SvaraCitera
Hando

Kittieh:

- Skador?

Inga direkta väl förutom att hjärnan blir uppfuckad?

Kittieh:

Hur påverkas ditt beteende?

Har för mig att man blir slöare och mer avslappnad

Kittieh:

Varför använder man drogen?

Varför inte?[cool] Men den kan ju inte döda vid första gången som vitt heroin kan göra vid överdos.

Kittieh:

Hur börjar man med drogen?

Kan väl börja med små oskyldiga cigg och sedan blir man erbjuden det vid större fester av random snubbar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Inga direkta väl förutom att hjärnan blir uppfuckad?

Hando:

Har för mig att man blir slöare och mer avslappnad

Hando:

Varför inte?[cool] Men den kan ju inte döda vid första gången som vitt heroin kan göra vid överdos.

Hando:

Kan väl börja med små oskyldiga cigg och sedan blir man erbjuden det vid större fester av random snubbar?

Fyfan vad du är dålig.

Ont:

Den Kanadensiska senatens rapport:

Sammanfattning

Del 1 och 2

Del 3

Appendix


   
SvaraCitera

metoden:

- Skador: Några fysiska skadot tar du inte om du inte använder tobak med denna drog.

lungcancer, tumör i hals och gom etc..
(om den röks)


   
SvaraCitera
Hando

Stinky_alex:

Fyfan vad du är dålig.

Hahaha, jag vet, jag bara chansade på alla frågor typ [cute]


   
SvaraCitera