Aviseringar
Rensa alla

Skolavslutning - sorg..


Ämnesstartare

Slutar högstadiet imorgon, tack gode gud men är så jävla ledsen att lämna mina lärare och klasskompisar.
Mår verkligen dåligt och har faktiskt fällt tårar idag under klassmiddagen för jag är så stressad in för gymnasiet osv. Hur ska man göra för att komma på fötter igen?


   
Citera

Johaness12345:
Slutar högstadiet imorgon, tack gode gud men är så jävla ledsen att lämna mina lärare och klasskompisar.
Mår verkligen dåligt och har faktiskt fällt tårar idag under klassmiddagen för jag är så stressad in för gymnasiet osv. Hur ska man göra för att komma på fötter igen?

Du ger det tid, finns verkligen ingen annan lösning! Talar genom erfarenhet. Du kan träffa dina kompisar för att underlätta, men du kommer aldrig kunna lösa problemet på en kväll 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går det inte att föreslå att ni alla i klassen har knytkalas i någon park i sommar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir inte samma sak att träffas, handlar om gemenskapen som vi har under skoltid på lektionerna, i matsalen och så där.. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johaness12345:
Blir inte samma sak att träffas, handlar om gemenskapen som vi har under skoltid på lektionerna, i matsalen och så där.. :S

Tänk positivt, du kommer få nya klasskamrater som du kommer dela minst lika fina stunder med. Så försök koppla av och njut av det härliga sommarlov som du har framför dig Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaashit, träffat mkt folk i mina dar, som en hängt med under utbildningar etc, som en ej ser nå mer sedan 🙁 hatar ocksååå dt 🙁

brukar tänka att typ jorden är pytteliten i förhållande till hela universum och att chansen att träffa på de där människorna igen inte är så himla liten. o dt hjälper mig kind of Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träffade ett par av mina IV-kompanjoner  på en gata i gbg 5 år senare helt random som exempel. :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr kan något sådant vara en av livets stora tragedier. Förhoppningsvis går du vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, Vad tråkigt att du ska sluta i din klass som du trivdes med, jag förstår att du är ledsen min stora syrra hade samma sak förut, Men jag tror att du kommer trivas i din andra klass och få nya kompisar Glad  Och du har dina gamla vänner kvar på sms och så och ni kan ju såklart träffas på fritid, men du kommer få bra kompisar på din andra klass det är jag säker på Tumme upp  Men ta hand om dig och lycka till Party


   
SvaraCitera
b1son

de e ok att vara ledsen över sånt, för det mesta går det över. bäst att bara låta sig själv sörja ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutar du imorgon redan? :O


   
SvaraCitera