Aviseringar
Rensa alla

Skoldatorer är SÄMST


Ämnesstartare

AAAAARGH.
Upptäckte precis att arbetet som Stockholm på 1400-1500talet som jag nästan gjorde klart förra veckan nu är helt borta!
Bara kladden finns kvar (det är bara massa sammandragen fakta).
VARFÖR DÅ? HUR HÄNDE DETTA? VARFÖR HÄNDE DETTA MIG? [mad]

Jag är trött och orkar inte. Trösta mig. Eller hjälp mig hitta på kreativa svordomar att svära över datorerna.


   
Citera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Trösta mig

du ä inte ensam om det. på den skolan jag går på så stannar datorerna ibland o har man inte sparat de man håller på me så blir man[mad][cry]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är trött och orkar inte.

helt naturligt när man går i skolan[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

du ä inte ensam om det. på den skolan jag går på så stannar datorerna ibland o har man inte sparat de man håller på me så blir man[mad][cry]

Fast jag hade ju sparat. Men det är bort nu [sad]


   
SvaraCitera

[n][n]

lösning:

Image

Image

flame war is on!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

lösning:

... Fattade inte [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast jag hade ju sparat. Men det är bort nu [sad]

å fy fan[n] då blir man helt jävla[mad][mad][mad][mad][mad]

variabel:

lösning:

o hur mycke kostar den där då? dessutom så kanske hon vill ha en bärbar som man kan spela de senaste spelen på o då ska man ha en bärbar pc, inte mac. di finns ju ​denna dator, anpassa den till max så får du se priset på'n[wink] SINNESSJUKT!


   
SvaraCitera

Mmm, och sega


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

... Fattade inte [blush]

han vill at du ska köpa den bärbar mac


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

å fy fan[n] då blir man helt jävla[mad][mad][mad][mad][mad]

Ja, verkligen [sad]

Angelize:

Mmm, och sega

Och VÄRDELÖSA tangentbord. [sad]

Xbox N 360:

bärbar pc, inte mac.

Har en bärbar PC, fast med linux på, vilket ju betyder att jag inte kan spela några roliga spel [zzz] Fast är inte stationära oftast bäst om man ska spela spel?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Xbox N 360:

han vill at du ska köpa den bärbar mac

Jaha.

Men Variabel, jag har redan en bärbar dator, men ofta jag orkar släpa med mig den [no-no] Fick i och för sig ett USB-minne av skolan, kanske ska börja använda [zzz]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast är inte stationära oftast bäst om man ska spela spel?

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10411
båda är bra, bärbara är dock dyrare och man kan inte uppgradera lika mycket på de som på en stationär men å andra sidan så är ju bärbara förbaskat bekväma, de ä bara o bära me sig den när man ska lana[bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fick i och för sig ett USB-minne av skolan

varför får aldri ja nå kul av min skola?! du studerar inte på gymnasiet då, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

varför får aldri ja nå kul av min skola?! du studerar inte på gymnasiet då, eller?

Nej, folkhögskola [smile]
Läraren sade att jag skulle prova att kolla om det är sparat på den datorn jag satt vid när jag gjorde arbetet, ska göra vid tillfälle. Hoppas det [mad]


   
SvaraCitera

Image

=Is the shit


   
SvaraCitera

fail

failseg respons.jpg


   
SvaraCitera

Hänt flera gånger ;<

Det värsta som hänt var dock inte en dator som laggade, utan en lärare ;< Jag satt med min vän och skrev på projektarbetet. Plötsligt kommer en lärare in, stänger av huvudströmmen till datorerna och skrattar elakt ;<


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

kreativa svordomar

Bäver[y]

Min värsta svordom[y]


   
SvaraCitera