Aviseringar
Rensa alla

Skolfoto spex


Ämnesstartare

Nästa vecka ska vi ha skolfoto, och även spex foto, min klass har inte pratat om vad vi sa klä ut oss till, så jag tänkte ta upp det imorgon och ge lite förslag, men problemet är att jag inte vet själv vad man skulle kunna vara.
Två klasser ska svara superhjältar och nördar.

Kan nån komma med lite förslag? det skulle vara toppen[bigcheers]


   
Citera

I min klass var vi kända personer. En del från Pirates of the Caribbian, jag var Peggy Bundy och andra ar till exempel August strindberg och hans fru.


   
SvaraCitera

Min klass hade könsbyte nu i trean; jag var väldigt emot detta för min klass är korkad.
Jag tänkte inte vara med först, men sedan så kom jag på det.
Jag skulle ha burka.


   
SvaraCitera

ni kan ha olika yrken, som te.x polis, lärare, sjuksköterska, brandman, kock, städare/ska m.m


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pimps & Hoes


   
SvaraCitera

haha, min klass va snobbar


   
SvaraCitera

Nabla:

Jag tänkte inte vara med först, men sedan så kom jag på det.
Jag skulle ha burka.

[love]

Andy_91:

haha, min klass va snobbar

Det är bara snobbar/fjortisar/idioter som vill ha det temat har jag märkt.
Normala människor vill inte klä ut sig till snobbar. [zzz]


   
SvaraCitera

Gör som min klass, bara sitta där som ett gäng retards [y]


   
SvaraCitera

vi var 80-tal[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vår skola är cp så vi fick inte syfta något på sex. Vi tänkte annars ha kört på att tjejerna klädde ut sig till träd och killarna hade tröjer där det stod "dendrofil" på. Vår klass heter alltså SP3b (SP tree b = SP träd b). Det fann någon i klassen väldigt intressant. Men istället blev det att hela klassen, förutom jag låg sminkade med blåtiror och sådär på marken, och jag stod med boxningshanskar mot min mentor (vi har bråkat ständigt i alla år). Alla som låg på marken hade papper där det stod typ "rapport", "Historia" (vi har henne i historia) och "källkritik" på. Sen under bilden skrev vi "Ett tips från SP3b, läs aldrig Historia C".

Men en klass vet jag att de klädde ut sig till fjortisar och nördar och skrev under "vilken etta är du?". Den är lite kul tkr jag. Det är bra att veta vad ni är för klass också, det kan ju vara kul att ha något klassrelaterat.


   
SvaraCitera

clowner ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I min klass hade vi inte ett speciellt tema, det var blandat helt enkelt.
Jag var påve. [bigcheers]

EDIT: Du går ju i gymnasiet, ser jag. Kanske kan ni ha ett tema med något som har med eran inriktning att göra?


   
SvaraCitera

Jag och min kompis klädde ut oss till prostetuerade..[rolleyes]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är bara snobbar/fjortisar/idioter som vill ha det temat har jag märkt.
Normala människor vill inte klä ut sig till snobbar.

va va ni då?


   
SvaraCitera

SB From Hell:

Jag och min kompis klädde ut oss till prostetuerade..

Precis, Klädde ut er, hahahaha


   
SvaraCitera