Aviseringar
Rensa alla

Skor till skepparrocken?


Ämnesstartare

Ja nu har jag bestämt mig för att skaffa en sån där skepparrock då. Inte i år men när jag har pengarna och köpt kamera och allt så ska jag fan köpa en! Finns det några fina skor som passar till detta? Tyckte att dessa var rätt fina men det kanske finns nåt annat som passar bättre. Vad tycker ni passar bäst? Sneakers?,skinnskor?,läderskor? etc


   
Citera
Ämnesetiketter

länken fungerar ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu funkar den 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

skorna var hemska. skaffa kängor.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker stilrena engineer boots eller kängor
de kör jag på iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vafan, köp dom om du gillar dom, om du frågar ett forum kommer du ju få blandade åsikter. Jag själv återkommer ikväll med tips (är inne på mobilen)

Till internet (går inte att citera på telefon) nu kan vi ju inte utgå från att han har råd med tretusenkronorsskor

MVH extremt uttråkad bitterfitta som Har tråkigt på en familjemiddag


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Till internet (går inte att citera på telefon) nu kan vi ju inte utgå från att han har råd med tretusenkronorsskor

de kostar bara 2500 på rea [wink]

nä, jag vet, men de är snygga. har man råd med en skepparrock har man dock råd med de där skorna, väl. kostar inte sådana ca lika mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kängor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

de kostar bara 2500 på rea

nä, jag vet, men de är snygga. har man råd med en skepparrock har man dock råd med de där skorna, väl. kostar inte sådana ca lika mycket?

Haha, de va rätt mycket ändå... Skepparrocken kostar ca 1700 eller nåt sådant på MQ. För övrigt var det väl rätt fina skor men det låter ganska dyrt [cute]


   
SvaraCitera

Siggeeh:

För övrigt var det väl rätt fina skor men det låter ganska dyrt

ja, de är dyra, för dyra för mig, men man kan alltid drömma lite. jag hade nog köpt ett par doc's typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

de kostar bara 2500 på rea

lolz "bara" [crazy]

internet:

men de är snygga.

så sant, men mina favoriter är de mörkbruna

Siggeeh:

Om du tycker dessa var fräna så ska du köpa dom! Hellre gå runt i ett par skor du gillar än att gå runt i ett par som forumfolk har intalat dig var snygga, eller hur?
Jag skulle själv inte köpa dessa, men letar du nu efter vinter eller sommarskor?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

lolz "bara"

skoja lite.

Les voleurs:

så sant, men mina favoriter är de mörkbruna

gillar inte bruna skor så jättemycket, svarta är mer punk och punk är ju gött.

säger jag som köpte ett par bruna kängor för ca 2000 kr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och framförallt, bor du i stockholm? Annars kan jag inte hjälpa dig, kan inget om gbg och i malmö vet jag bara om tres bien shop


   
SvaraCitera