Aviseringar
Rensa alla

skorpioner


Ämnesstartare

Inatt när jag kom hem satt det en lapp på anslagstavlan innanför dörren. såhär stod det på den

Hej Grannar!
Jag upptäckte att fem av mina skorpioner rymt. De är egentligen snälla djur så om ni ser dem, döda dem inte utan ring bara upp mig så kommer jag och tar hand om dem. De trivs i varma och fuktiga ställen.

Väl mött
Jonatan i lägenhet c på bottenvåningen

Shit vad ska jag göra ni blev jätterädd när jag såg det och gick hem till en kompis och sov istället. Till saken hör att min dörr saknar isoleringslist runtom (är nyinflyttad så har inte fått det fixat än) så det kan vara jättemånga inne hos mig. Jag vill nte dö av ett skorpionstick?!?

Får man verkligen ha skorpioner som husdjur? finns det motgift? Kan man bygga fällor på nåt sätt så de fångas så jag slipper vara rädd? Det låter ju som om dom ska trivas i min flickväns könsorgan men jag vill inte bygga om henne till fälla, det är hon redan tillräckligt [blush]


   
Citera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är inte giftiga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHAAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj shit vill ni veta eller
han är visst gängledare för scorpions
det var ett kodmeddelande för att fem av hans mest våldtäktsbenägna mannar är på fri fot...

Lås in kvinnor och barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahha

jag är skorpion i stjärntecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ryktet går


   
SvaraCitera
Zsasz

Nintendo:

Alla är inte giftiga [crazy]

Jo. Alla är inte dödliga däremot, många (Kejsarskorpioner t.ex.) är inte mycket farligare än ett getingstick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, du gjorde min dag[party]


   
SvaraCitera