Aviseringar
Rensa alla

Skotips


Ämnesstartare

Har letat efter ett par skor nu ett tag. De jag har är några år gamla och slitna men ursköna(ja inte längre pga. slitage på sulan). Har kollat in sortimentet på stadium och intersport med de har inga liknande skor med med liknande färg(köpt min på stadium).

Några tips?

ursköna.jpg


   
Citera

Du bryr dig inte så mycket om utseendet? Eller går du efter hållbarhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du bryr dig inte så mycket om utseendet? Eller går du efter hållbarhet?

Jag går på hur sköna skorna är, samt det ska ju vara hållbara.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

slitna

Minst sagt, haha, ett av mina ex hade skor i samma skick. Köpte ett par assnygga nya till honom som han älskade så mycket att jag till och med fick slänga de fula slitna äckelskorna han hade haft innan. Det gäller att hitta ett par som är lika bekväma bara [y]


   
SvaraCitera

Läste skoltips och hoppades på lite tips om pennor och anteckniningsblock


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Jag går på hur sköna skorna är, samt det ska ju vara hållbara.

Okej, antar du vill ha vinter skor också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Okej, antar du vill ha vinter skor också?

Nej, har använt de slinta skora tidgare på vinter dock med raggsockor till, men nu går det inte längre då det är hål som du kan se. Vänta har ett par vinterkängor i garderoben, men det blir svettigt om man använder dem när det inte är riktigt kallat ute och mycket snö samt jag tycker jag känner mig lite klumpig när jag går med stora vinterkängor.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nej, har använt de slinta sko

Okej, timberland gör grymma skor http://shop.timberland.com/category/index.jsp?categoryId=4026605

dock dyra, fast riktigt bra kvalité och håller länge.


   
SvaraCitera

The Box:

anteckniningsblock

hihi [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte ett par reebok för någon vecka sedan. Det lär ju ta ytterligare någon vecka innan det är så att säga helt ingådda.


   
SvaraCitera

Converse.

[blush]


   
SvaraCitera