Aviseringar
Rensa alla

Skottdrama i Brasilien - Rio de Janerio


Men det är ju bara så att det var inte 12 personer som dog i Columbine, det var 13(+ dom två gärningsmännen som tog livet av sig). Det finns skolmassakrer som tag mer liv, sådär fem jag kan nämna på rak arm. Sen var det ju en annan(som jag inte räknar)i Ryssland för ett tag sedan, där dog över 350 stycken.

Sen tror jag nog att det var fler som har dött efter detta nu i Rio, men jag kan ha fel. Och ja, detta är ett ämne som intresserar mig.

EDIT: Efter en snabb undersökning så verkar det som att aftonhoran har gjort det igen, fel då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join993:

Det finns skolmassakrer som tag mer liv, sådär fem jag kan nämna på rak arm. Sen var det ju en annan(som jag inte räknar)i Ryssland för ett tag sedan, där dog över 350 stycken.

En liten inflikande bara, händelsen i ryssland var en terroristaktion, ingen skolmassaker som den vi sett nu i Rio, eller den i Columbine i USA.


   
SvaraCitera

Lethuc:

En liten inflikande bara, händelsen i ryssland var en terroristaktion, ingen skolmassaker som den vi sett nu i Rio, eller den i Columbine i USA.

Ja, just därför jag inte räknade den. Men det var i en skola, och det var en massaker, så om man leker med språk så blir det ju skolmassaker. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

breaking dawn


   
SvaraCitera