Aviseringar
Rensa alla

Skräckfilmer.


Paranormal activity 4 finns att ladda ner nu. Det ska vara den läskigaste hittills (det sägs väl iofs jämt men den här har fått folk att lämna biosalongen)


   
SvaraCitera

Obs har inte sett den själv. Ska se den ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:
Ja exaakt, sådana filmer letar jag efter! Var dom läkiga?Skadeglädje

Jo, de var inte riktigt jump-scare filmer, utan mer övernsturliga. I övrigt tycker jag att de filmerna var bra, med bra skådespelare och inte något typ nickelodeon trams. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det vill säga

Jaha nä inte alls " dvs ingen" ,vill helt enkelt ha en dö läskig film.

Tigerdrottningen:
Paranormal activity 4 finns att ladda ner nu. Det ska vara den läskigaste hittills (det sägs väl iofs jämt men den här har fått folk att lämna biosalongen)

Juste paranormal. Kan man ej se den utan att ladda ner?  Min bror laddar ej ner skräckfilmer till mig, men om jag kan se den utan nedladdningar kan han ej göra nåt åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag vettefan hur man laddar nerTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST: vill helt enkelt ha en dö läskig film.

skall erkänna att stay alive skrämde mig ganska duktigt när den kom. var ungefär i din ålder då. 

http://www.imdb.com/title/tt0441796/?ref_=fn_al_tt_1


   
SvaraCitera

H.ODST:
Juste paranormal. Kan man ej se den utan att ladda ner?  Min bror laddar ej ner skräckfilmer till mig, men om jag kan se den utan nedladdningar kan han ej göra nåt åt saken.

Jag vet inte. Du kan ju titta på de olika streamingsidorna men är rätt tveksam till att den hunnit komma ut där. 


   
SvaraCitera

H.ODST: Tardig

Paranormal activity: the ghost dimension hette visst den senaste. Så 1-4 borde finnas att streama!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

skall erkänna att stay alive skrämde mig ganska duktigt när den kom. var ungefär i din ålder då. 

http://www.imdb.com/title/tt0441796/?ref_=fn_al_tt_1

Ska ta en titt på den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Paranormal activity: the ghost dimension hette visst den senaste. Så 1-4 borde finnas att streama!

Tack! De lugnt han ska ladda ner dom till mig 🙂


   
SvaraCitera

H.ODST: [REC] trailern verkade inte läskigt, mer tråkig.

Läskig och läskig. Tycker filmen är väldigt spännande. Kan hålla med om att trailern inte är så intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog bara sett tre skräckisar i hela mitt liv tror jag. Så jag är usel på att ge tips. Jag vet inte ens om dessa är så läskiga, men jag minns att jag hade obehag efter Mirrors och The Wicker Man. Room 1408 var mest knepig. Men håller mig undan ifrån skräckisar så gott det går. Gillar inte.

Har inga tips, om du inte tycker att Mirrors är läskig, haha. Tror inte att jag tycker det nuförtiden dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:Mirrors och The Wicker Man. Room 1408 var mest knepig. Men håller mig undan ifrån skräckisar så gott det går. 

Cameron Boyce är juu med i Mirrors lol.  Brukar inte heller titta på skräckisar men ska kolla efter filmerna, tack 🙂


   
SvaraCitera

Martyrs


   
SvaraCitera