Aviseringar
Rensa alla

Skräckfilmer


Smilen
Ämnesstartare

Älskar ni skräckfilmer?

Jag gillar periodsvis skräck, men jag gör ibland långa pauser mellan dem. 


   
Citera

Det är ingen favoritgenre direkt, men bra ibland. Tycket om de där övernaturliga och mystiska skräckfilmerna bäst. Är inte alls för blod och inälvor och sånt tråkigt. 

Gillar riktiga psycho-horror-thrillers dock, men då skall det ligga en bra story bakom, och fokuseras på annat än blod typ. 

aaa  


   
SvaraCitera

Skräck är en av mina favoritgenrer, gore är rätt fjantigt


   
SvaraCitera

Gör som TS Glad


   
SvaraCitera

Nej, tittar hellre på komedi eller action...


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

adaq:
Nej, tittar hellre på komedi eller action...

Skräck kan vara komedi ibland också.


   
SvaraCitera

Bästa genren. 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Smilen: Jag älskar Skräck


   
SvaraCitera

Tycker seon sa det bra. Det får gärna vara en twist i slutet som att ååååå syrran var död hela tideeeeen


   
SvaraCitera
keynan

S3ON:
Det är ingen favoritgenre direkt, men bra ibland. Tycket om de där övernaturliga och mystiska skräckfilmerna bäst. Är inte alls för blod och inälvor och sånt tråkigt. 

Gillar riktiga psycho-horror-thrillers dock, men då skall det ligga en bra story bakom, och fokuseras på annat än blod typ. 

aaa  

+1


   
SvaraCitera

om det är underliga originella varelser så


   
SvaraCitera
mynona

Skräck brukar inte fungera på mig om det inte handlar om utomjordingar eller inälvsmonster a'la alien, och då önskar jag länge efter att jag inte hade sett dem. Tillhör nog inte dem som gillar att bli rädd


   
SvaraCitera

Smilen: Nej, det är läskigt och obehagligt

Det är obehagligt och jag mår dåligt efteråt. Thrillers gillar jag inte heller. Kriminaldrama som typ Beck, Wallander, CSI, Criminal Minds, Castle o. s. v. är oftast okej och så långt jag sträcker mig.


   
SvaraCitera