Aviseringar
Rensa alla

Skratt


Ämnesstartare

Tror inte ens det finns en lösning på det här, men jag härmar folks skratt. Om jag umgås med några människor under en viss tid så kommer jag att omedvetet börja skratta exakt likadant som en av dem andra. Och man tänker ju inte på hur man skrattar direkt när man gör det. Och detta är ju lite irriterande att ta över andras skratt haha.

Skulle gärna vilja ha ett permanent skratt som inte kommer att ändras..[tard]

Just nu när jag varit ensam väldigt länge så tror jag att jag har ett eget skratt i alla fall haha. Fast jag har inte skrattat länge och högt dock så jag vettefan hur det låter -.-

Och eftersom jag är en härmapa och detta kanske inte går att ändra, kan ni länka klipp på folk med riktigt sköna skratt som jag kan ta efter i sånt fall? hihi

Tips på vad jag kan göra tack [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

senap123:

haha

haha

senap123:

hihi

hihi

hur kändes det där då? just det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AwesomePancake:

hur kändes det där då? just det!

Alltså jag härmar inte folks skratt för att förlöjliga dom om det är det du tror, det är inget jag rår för 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senap123:

Alltså jag härmar inte folks skratt för att förlöjliga dom om det är det du tror, det är inget jag rår för [crazy]

nej jag förstod. men så långe dom inte irriterar sig på det får du väl fortsätta, irriterar du dig på det så får du hålla det inne [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AwesomePancake:

nej jag förstod. men så långe dom inte irriterar sig på det får du väl fortsätta, irriterar du dig på det så får du hålla det inne

Haha ja du har rätt =)


   
SvaraCitera

Vad jobbigt det måste vara att umgås med dig.


   
SvaraCitera

Rafflesia:

Vad jobbigt det måste vara att umgås med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Vad jobbigt det måste vara att umgås med dig.

varför?


   
SvaraCitera

AwesomePancake:

varför?

Måste vara jobbigt när du härmar ens eget skratt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Måste vara jobbigt när du härmar ens eget skratt

jag är inte ts. han härmar inte, men när han skrattar blir det av misstag som ditt. måste vara jobbigt att umgås med haters.


   
SvaraCitera

AwesomePancake:

jag är inte ts

Nä, såg det nu.

AwesomePancake:

han härmar inte, men när han skrattar blir det av misstag som ditt. måste vara jobbigt att umgås med haters.

Gråt för pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Gråt för pappa.

varför? du var mig en riktig baddare på att föra diskussion. [love]


   
SvaraCitera