Aviseringar
Rensa alla

Skratta åt mig


ofta man inte får välja själv [zzz]


   
SvaraCitera

Haha, bra grejer.


   
SvaraCitera

baldater är ett mycket roligare ord innan man listar ut vad det betyder

skit i att gå på balen

bal i töntii'


   
SvaraCitera

Äh, du kommer finna massa människor du inte kommer att gilla i arbetslivet också.
Ingen bryr sig om det dock.


   
SvaraCitera

haha, minns på vår bal. Det var så jävla viktigt vem man skulle gå med osv i vissa klasser (vi som gick itdata sket väl fullständigt i vilket). Jag skulle gå med en kompis men hon dissade mig typ veckan innan för att gå med sin pojkvän, fullt förståeligt.

När man väl var på plats sket väl folk fullständigt i vem som var där med vem, det blev ju fylleslag och anarkistiskt hånglade ändå.


   
SvaraCitera

men vafan det låter så jävla... osvenskt. Kan de verkligen tvinga er? fuck them isf. Du borde inte gå dit...


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Jag går dit för min familjs/vänners skull, inte nice att leava.

vad gör det dom om du inte går dit? dom behöver väl inte heller gå. gör nåt annars istället. ha trevligt.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

omröstning

Röstade människor om vem andra skulle gå med eller vadå[tard]


   
SvaraCitera

du är sjuk den dagen så är det löst? [cheers]


   
SvaraCitera

Vi kommer ha lottning vi med, men inte bara på vår skola, utan bland hela kommunen. Vill inte gå med någon nörd, fjortis eller volvosnubbe som det endast går på de andra skolorna.


   
SvaraCitera

HurricaneBernt:

nörd

Inget fel på nördar?[no-no]


   
SvaraCitera

Nachac:

Inget fel på nördar?

Beror på vilket sätt de är nördar. Nördar som i t.ex annorlunda klädstil, extremt intresserade av något är det inget fel på. Men sådana som bara är allmänt skumma är läskiga.


   
SvaraCitera

HurricaneBernt:

Men sådana som bara är allmänt skumma är läskiga.

Vara skum tycker jag är mysigt, men förstår nog ändå vad du menar. Dessa går nog snarare under "töntar" eller liknande beteckning. Smutskasta inte nördarna[no-no]


   
SvaraCitera

Tardigt. De med en partner/bra vän kan väl få gå med dem. De som inte har någon att gå med borde få anmäla sig till en lottning. På så sätt får ju alla gå med den de vill, och de som inte har någon blir ihopparad med andra som inte har någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Röstade människor om vem andra skulle gå med eller vadå[tard]

ah, sry menade lottning, var lite upprörd.


   
SvaraCitera