Aviseringar
Rensa alla

Skratta åt sina egna skämt


Ämnesstartare

innan resten har börjat skratta - vad betyder det


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skrattar alltid efter alla andra har slutat skratta xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar dra skämt för mig själv ibland och är det ett riktigt bra skämt så viker jag mig av skratt... bra för psyket att vara glad och skratta ofta.  Tumme upp   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I try not to laugh at my own jokes. But we all know I'm hilarious  


   
SvaraCitera
mynona

man använder väl skämt som man själv tycker är kul, så inte konstigt om man skrattar, däremot är det väl om något av alternativen

Exodus: låg EQ

... eftersom man inte ger åhörarna chansen att ha kul och inte förstår att man ger dem en psykisk trotsspärr mot att gilla skämtet när de hör en slags motsvarighet till sitcoms burkskratt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar skratta åt mina egna skämt för att de är så jävla patetiska. hela den här tiden kanske människor har gått omkring och tänkt att jag helt enkelt bara är ett rövhål. hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
man använder väl skämt som man själv tycker är kul, så inte konstigt om man skrattar, däremot är det väl om något av alternativen
... eftersom man inte ger åhörarna chansen att ha kul och inte förstår att man ger dem en psykisk trotsspärr mot att gilla skämtet när de hör en slags motsvarighet till sitcoms burkskratt

tror det är för att fylla i awkward-stunden


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

tror det är för att fylla i awkward-stunden

förklara. 

durga:
jag brukar skratta åt mina egna skämt för att de är så jävla patetiska. hela den här tiden kanske människor har gått omkring och tänkt att jag helt enkelt bara är ett rövhål. hjälp.

tänk i stället att du med ditt beteende i stället drar till dig de som är dig lika!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte hur man svarar på såna här frågor men jag chansade på det tredje alternativet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lite svårt för jag hör inte vad folk säger om de skrattar å då missar jag poängen så det kanske är ganska misslyckat om en eftersträvar god kommunikation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar skämta och sen sitta stilla och titta på när andra skrattar men det är nog också låg eq på den
fast oftast ler jag för att inte verka så farlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och uppenbarligen är det soft att få folk att skratta och att skratta själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar göra dt. 

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: man är så jävla rolig helt enkelt

Om jag drar ett skämt så måste ju jag också tycka det är roligt. Oskyldig


   
SvaraCitera
frukt

skrattar sj åt hur dåliga de är


   
SvaraCitera