Aviseringar
Rensa alla

Skrev en låt


Ämnesstartare

Vad tycker ni om denna låten?
Den första som spelas, eller den som står högst upp i listan, Euphoria 2.0: http://www.myspace.com/infrareadmusic


   
Citera
Ämnesstartare

Infraröd:

Euphoria 2.0

Skulle nog passa till något flash spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hittar ingen låt... [sad]
Eller jo det gör jag tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte jättebra men inte dålig heller... Ganska coolt sound, men lite mysko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

Skulle nog passa till något flash spel.

Fuck you.

Gorgath:

Inte jättebra men inte dålig heller... Ganska coolt sound, men lite mysko

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, som arkadspelsmusik duger den la.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tja, som arkadspelsmusik duger den la.

Infraröd:

Fuck you.

Du lyssnar för ytligt isåfall. Var god sätt dig in i verkligheten innan du lyssnar nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du lyssnar för ytligt isåfall. Var god sätt dig in i verkligheten innan du lyssnar nästa gång.

Ja, jag kanske lyssnade för ytligt (eller ja, det vet jag att jag gjorde då det verkligen inte är min genre) men vadå sätta mig in i verkligheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, jag kanske lyssnade för ytligt (eller ja, det vet jag att jag gjorde då det verkligen inte är min genre) men vadå sätta mig in i verkligheten?

Varför välja bort en genre? (fråga 1)
Sätta sig in i verkligheten är att ta in så mycket intryck som möjligt och bearbeta dem så mycket som möjligt, men jag ska inte vara dryg nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte inte om harmonierna [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför välja bort en genre? (fråga 1)

Jag lyssnade på trance/techno/euro what so ever alla de grenarna heter från jag var typ 10-12 till jag var 18. Tröttnade så totalt på allt vad det hette efteråt och gick helt in på metal istället. Idag ser jag bara allt det andra som väldigt intetsägande musik, kan dock fungera som bakgrundsmusik fortfarande. Men som sagt, inget jag direkt vill lyssna på igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

ta in så mycket

går ej, kass ljudkvalitet på myspace

Teknival:

Jag tyckte inte om harmonierna [n]

haha, är det sant[crazy] det är typ bara dem jag har skrivit låten för, kände mig stolt när jag lyssnade igenom den första ggn och vet att jag hade fått orgasm då ifall jag hade varit bäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

.

Ok. Men det är väl personligheten i musiken som avgör om den är bra, ej genren? Jag tycker så iaf. Kan lyssna på vilken genre som helst, bara det är bra musik eller intressant/mysigt att lyssna på. Men ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

det är typ bara dem jag har skrivit låten för, kände mig stolt när jag lyssnade igenom den första ggn och vet att jag hade fått orgasm då ifall jag hade varit bäng

Hm, nu efter några genomlysningar tilltalar de mig mer, men det såg inte bra ut från början. Dold text: Synestesi. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Men det är väl personligheten i musiken som avgör om den är bra, ej genren?

Musik av den genren har aldrig bra "personlighet" imo? [rolleyes]


   
SvaraCitera