Aviseringar
Rensa alla

Skriv ärligt vad ni tror


Ämnesstartare

Jag är för på och min pojkvän vet inte hur han ska hantera detta.. Vad vill han?  Behöver han space eller vill han göra slut? Hur tolkar ni det? Jag vet att vi är tsm fortfarande då vi har allting om oss, dvs bilder status på fb och liknande kvar. Vi pratade senast i fredags. Sedan dess har de varit tyst..skrev även till honom på fredagen att jag var villig att försöka och backa lite så jag kan sakna mig. 


   
Citera

Kontakta honom och prata. Det är det bästa. Kom överens om hur ni ska göra...känner han att du är för på så kan ni väl komma överens hur ni ska göra osv. Möts halvvägs. 


   
SvaraCitera
mynona

Lämna honom ifred ett tag. Glöm honom i två veckor i alla fall och ta sedan kontakt som om ingenting hade hänt. Då märker du om ni bara kan släppa det eventuella problemet eller om ni behöver tala om det. Det behöver inte nödvändigtvis vara något mer än att han helt enkelt vill vara ifred ett tag. Jag ger dig rådet att helt enkelt tro på vad han säger. I alla fall i början. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla vill vara lite ifred ibland. Försök att inte vara för på. Kan också tycka att det är jobbigt när vissa har ett krav att man ska svara hela tiden på direkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Om du vet att han tycker att du är för på så gör slut eller var mindre påig. Dock måste ju han säga var hans gräns går.


   
SvaraCitera