Aviseringar
Rensa alla

Skriv ett meddelande till dig själv! I FRAMTIDEN!


Ämnesstartare

Som vi sett i denna tråden http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=299526 har det kommit fram att allt som skrivs på UM kommer sparas i all framtid. I kosmos, om man så vill. Därför gör jag nu en tråd där du skickar ett meddelande till ditt medelålders gubb/gumm-själv.

Jag sparar mitt meddelande tills jag skrivit något vackert.


   
Citera
Ämnesstartare

islam tar över hela världen..d finns ingen framtid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

666


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej oliver anno 2044, Glöm inte att gå förbi Konsum och köpa den där goda Tandoorikryddan till maten ikväll, alla kommer bli så imponerade när de får smaka på din (eller min[crazy]) indiska buffé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära Tant Chloe,

Jag hoppas verkligen att du har annat bättre för dig än att läsa detta.

Men om du inte har något bättre för dig vill jag påminna dig om att mata katterna och du glömde förmodligen mobilen i kylskåpet. Om jag känner mig själv har du nu utvecklat alzheimers, fan ta dig om du skaffar barn btw för du kan knappt ta hand om dig själv.
Jag hoppas att du har samlat ihop tillräckligt mycket pengar att leva ett gott liv i varma Italien och du studerade utomlands och träffade väldens awesomesauce kille som planerat.
Någon måste ta hand om dig liksom.

PUSSARARARARAMUSSIGUSSIGULL,
Moi


   
SvaraCitera

Kan redan läsa allt underbart jag skrev här 2006. *skrattl*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej christopher, hoppas att du vågade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr något..

eller fan vet jag. hoppas att du hittade det du sökte efter. och att lösningen inte blev sasoris lösning: Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Astrid.
Du är guld.
Kom ihåg det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obs: Jag var ironisk.
Vad fan trodde du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag.

Gör något bra för världen och människor. Bli inte en hamster i hjulet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Bli inte en hamster i hjulet.

utveckla bitte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

utveckla bitte!

Vill ej ha ett vanligt slipsjobb där jag gör min chef rikare genom att sälja/marknadsföra/främja en produkt som ingen egentligen behöver. Vill mycket hellre hjälpa människor eller miljön och faktiskt göra en skillnad för alla som finns här. Då skulle jag somna nöjd varje kväll.

Men framtiden blir ju lite hur som helst. Kommer nog bli nöjd med vad som helst som ger pengar om jag förr eller senare skaffar en familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

främja en produkt som ingen egentligen behöver

mm sådär tänker jag också. heheh tänkte förut på iphone 4. fy fan va onldig pryl att hypa... skulle bli galen av "brist på mening" om jag va en av dom som gjorde iphones.

men ok, förstår hjur du tänker


   
SvaraCitera

Hej stereo total.

Bara för att man är gammal betyder det inte att man behöver ligga med gamla människor. Kom ihåg det. Och spar inte på kajalen!


   
SvaraCitera