Aviseringar
Rensa alla

skriv i 30 sekunder om något utan att pausa


Ämnesstartare

personen ovan väljer ämne

skidor


   
Citera
Ämnesetiketter

gillar inte skidor. i början gjorde jag det fastän det var för att skidor vad "standard" av de saker man åkte. sen började jag pröva snowboards miniskidor och sånt och det är ju mycket roligare.

musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om att åka skidor. utför. ej framåt på plan mark. böja på benen och känna hur det bränner när man bränner ner för backen blicken stadigt fokuserad. jag kkör in i små barn.

kukar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner att tidsaspekten i denna lek kan bli problematisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv om tevepros ämne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musik skall vara meningen med frihet och inte motsatsen till havssalt. en gång lyssnade jag på musik men det var inte jättebra utan mera helt okej. jag lyssnade på vengaboys.

kukar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh my! Du visste att jag skulle skriva först, visst?! Nu är jag visserligen inte på humör för att lägga ner tid i denna tråd.. Men skidor är verkligen mitt ämne! [cute] Synd att jag inte känner någon som delar intresset though, så jag kan dra på feta vinter-resor menar jag.. Förr vart man ju iväg med mami & papi varje sportlov..

Hade jag varit mer ambitiös hade jag flyttat neråt italienska gränsen och försökt mig på att köra igång en firma som inriktar sig på någonting med skidor/och eller kringutrustning..

---------------------------------------------------------------

BLODPUDDING


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kuuuk då.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen bara skriva om kukar? [cry][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

(obs detta skrev jag ang. ämnet kukar)
våfflor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

)

du är för övrigt ett inlägg ifrån 666 inlägg, N-I-C-E!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

du är för övrigt ett inlägg ifrån 666 inlägg, N-I-C-E!

Nämen oj! Eftersom u påpekade detta så kan du få vara mitt inlägg nr 666 [wink][blush]

SKRIV OM VÅFFLOR NU! [mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våfflor är gott men inte jättegott. Jag gillar inte sylt så mycket och därmed anser jag inte våfflor vara en höjdare men jag gillar det deffinitivt mer än pannkakor. Jag har ett svampbobvåffeljärn.

katter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Jag har ett svampbobvåffeljärn.

MARRY ME!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

katter

tog hand om en katt under 3månader en gång, katten gillade att klösa på mina högtalare mina lakan min tapet mina stolar och min soffa. Om katter kunde betala i svenska kronor skulle han varit skyldig mig många många kronor[mad]

skalbaggar[no-no]


   
SvaraCitera