Aviseringar
Rensa alla

Skriv männsikor skiv! 😀


Kakaoxo:

barnporr är det sista man ska skämta om

Äsch, nu tycker jag du är lite väl känslig.

Man ska kunna skämta om allt, dock inte med alla. =)


   
SvaraCitera

fan heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att berätta? Mitt liv har börjat ta en vändning nu iallafall. Jag ska ta steget och börja leva nu.

I fredags var jag social i ett sällskap på ~20 personer en hel natt (hur hamnade jag där egentligen?) och när jag kom hem bröt jag ihop. Jag förstod vad jag missat, men att jag är där nu, att jag nått dit till sist. Jag har vänner nu och det känns så himla otroligt. Jag mejlar och pratar i telefon med människor jag känner IRL nu, de bryr sig om mig och jag om dem, har fått inbjudningar inför kommande lovet också. Jag är inte helt värdelös... Nej nu så ska jag skapa mig själv så som jag vill ha mig.
Vadå "hitta sig själv"? Jag har ingenting nytt att hitta, jag ska skapa mig själv istället med hjälp av de byggstenar jag fått, både de underbara tidiga från barndomen och de från tonåren (som nästan dödade mig, ehm). Nu så ska jag börja lägga pussel, alltså! Ingen mer anorexia, och jag kan inte känna mig deprimerad mer när jag är på det här stadiet. Trots att skoltröttheten blivit allt påtagligare... Nej den är väl ett resultat av att jag mår bättre kanske, jag är väl frustrerad och vill börja på en gång. Nu ska jag leva, resa, leta pojkvän och leva som alla andra. Jag börjar bli mer och mer redo nu, jag har övervägt i flera veckor och börjar tro mer och mer på att jag närmar mig de slutgiltiga stegen.

Ojdå, nu har jag verkligen skrivit av mig. Nej nu så ska jag gå och dricka juice och äta nötter, Mårran ska ju fläska till sig lite mer 🙂


   
SvaraCitera