Aviseringar
Rensa alla

skriv något så ger jag det ett betyg från 1 till 10


Ämnesstartare

...                   


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

att kända och mäktiga personer börjar utveckla superkrafter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: att kända och mäktiga personer börjar utveckla superkrafter

6/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har varit i öknen på en häst utan namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: jag har varit i öknen på en häst utan namn

7/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

catscradle2-5609.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har ärvt en förmögenhet men jobbar ideellt med att sköta en järnvägsstation på landet för att ge din tillvaro ett purpose. du försöker att hitta en svensk synonym till ordet purpose. plötsligt möter du en ung kvinna som undrar om vägen och bildar en speciell relation till dig. det är hennes mognadsprocess som behöver en trygg punkt. hon ska förankra sig konceptuellt och ditt öde kommer att förse henne med material. ni är olika - du drivs i grunden av plikt och lojalitet gentemot samhället och nu när ditt välstånd säkrats så har du med lättnad gett upp alla anspråk på att vara annat än en tjänstvilligt slaknande fjäder i mänsklighetens maskineri. du håller dig helst på avstånd från andra, då du vet att din direkta inblandning huvudsakligen vållar dem sociala bekymmer. flickan som har kommit till dig är ett undantag. du kallar det någonting med "the lord" och kisar kutryggigt mellan dina inre skygglappar efter en lämplig svensk synonym som hon med lätthet plockar som en blomma. ni är potentiellt symbiotiska. du ser den ostörda fliten som rikedomens främsta privilegium. hon ser dig som det där gråa, det bruna, det dova, mönster av sprickor i berget, summan av det förflutnas tysta lidanden. det är inte bara för att hon är yngre som hon fötts annorlunda, en evig själ har blivit barn och du verkar sakta. snart ska färgerna bestämma. så länge tåget går tillåter du alla kast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bröden är i genomsnitt likadana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I natt har jag kommit till djupare insikt, no drugs involved.    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att kalla bröst för spenar


   
SvaraCitera