Aviseringar
Rensa alla

Skriv nått iaf!


Ämnesstartare

Inte den första tråden men men...

Hellu! Jag är ganska trött på lite folk jag umgås med, men varför inte skaffa lite nya vänner, via internett jo visst. Kan inte någon bara skriva något, om de känner att de vill snacka lite och kanske bli vänner.

Haha det skulle vara tufft iaf, jag har aldrig skrivit en tråd och kommer säkert ta bort denna för att jag ångrar mig eftersom ingen kommer skiva.

MEN skriv nått iaf)


   
Citera

hur gammal är du?
Vilken funktion har du i livet?
Vilka är dina drömmar?


   
SvaraCitera

hej, tyvärr så är jag upptagen med annat. Återkommer om jag blir tillgänglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vara din vän. Är en gó björnman.

Händer det någonting intressant denna afton? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 16, och det jobbigaste av allt är att jag har nog inte riktigt fattat mina drömmar ännu, jag är fast i den fasen i livet... (sämst svar) men en konstig grej jag ska göra är att skriva en bok, på en fyr, nått jag fått för mig DU då? vad är dina drömmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, super! nej, inte alls... har fett ont i mitt ben, så klagar lite smått över det till det över JohnOssi... vad händer för dig då?


   
SvaraCitera

turnédatum:

Haha det skulle vara tufft iaf, jag har aldrig skrivit en tråd och kommer säkert ta bort denna för att jag ångrar mig eftersom ingen kommer skiva.

tyvärr, men det går ej.


   
SvaraCitera

turnédatum:

Jag är 16, och det jobbigaste av allt är att jag har nog inte riktigt fattat mina drömmar ännu, jag är fast i den fasen i livet... (sämst svar) men en konstig grej jag ska göra är att skriva en bok, på en fyr, nått jag fått för mig DU då? vad är dina drömmar?

Mina drömmar är arbeta som illustratör eller glasblåsare. Jag vill skaffa en minigris. Jag vill resa mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tyvärr, men det går ej.

Men jaja, jag vet inte =) nått sådan iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

haha, super! nej, inte alls... har fett ont i mitt ben, så klagar lite smått över det till det över JohnOssi... vad händer för dig då?

Varför har du ont då? [surprised]
Händer inte mycket för mig, halvligger bara i sängen och chillar galet med tangentbordet i knät..
Pluggar du, eller har du jobb? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har som enda bra egenskap att bli hatad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har varit ute och åkt longboard hela jävla dagen och ramlade lite klumpigt också! =) Nää, men jag pluggar för jag är bara 16...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Mina drömmar är arbeta som illustratör eller glasblåsare. Jag vill skaffa en minigris. Jag vill resa mycket.

Jo jag ska också resa mycket men inte säker på att jag kommer tbx dock!


   
SvaraCitera

OF 5:

har som enda bra egenskap att bli hatad

sorry, men hatar ej dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turnédatum:

jag har varit ute och åkt longboard hela jävla dagen och ramlade lite klumpigt också! =) Nää, men jag pluggar för jag är bara 16...

Aha! Yngling! Vad pluggar du för linje? Eller du kanske fortfarande går i gundskolan?


   
SvaraCitera