Aviseringar
Rensa alla

Skriva hjärtan med tangentbordet!


♥

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mä jag faila [sad] pinsamt

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

&+hearts+;

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

MEN HUR FAN GÖR MAN [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ire_:

utan "+".

jaha. jag skrev med stora bokstäver, DÄRFÖR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utan "+".


   
SvaraCitera

Edit; åh gud vad coolt.[blush]


   
SvaraCitera

Prova med någon av allt-knapparna.


   
SvaraCitera

Fick du någon cd med tangentbordet? Isåfall borde det ligga något som modifierar din knappsats på den. Så att rätt knapp har rätt bokstav och tecken. Om det inte gör det så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan hålla nere Alt och knappa ett par-tre siffror på numpaden. Varje tecken har en egen siffra. < är 60.
Dvs först Alt + 6, och sedan (utan att släppa Alt) 0.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Du kan hålla nere Alt och knappa ett par-tre siffror på numpaden. Varje tecken har en egen siffra. < är 60.
Dvs först Alt + 6, och sedan (utan att släppa Alt) 0.

Lite omständigt att göra det varj gång. Tror att han måste skaffa ett tangentbors-layout-paket-liknande för sitt tangentbord.


   
SvaraCitera

Nu har vi sett att ni kan. nu kan ni gå tillbaka till ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Lite omständigt att göra det varj gång. Tror att han måste skaffa ett tangentbors-layout-paket-liknande för sitt tangentbord.

Sant förvisso. Men det var den enda lösningen jag kunde komma på.


   
SvaraCitera

bububu:

Har fått mitt Logitec G11 - tangentbord nu. Men hur fan skriver man såna där hjärtan med det??? Det går ju inte? Såna hjärtan som ser ut så här:

Nuppineula:

Fick du någon cd med tangentbordet? Isåfall borde det ligga något som modifierar din knappsats på den. Så att rätt knapp har rätt bokstav och tecken. Om det inte gör det så vet jag inte.

har du installerat drivrutinerna för det?

EmperorNero:

Sant förvisso. Men det var den enda lösningen jag kunde komma på.

Ja. Det är ju bättre än inget. [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera