Aviseringar
Rensa alla

Skriva till någon på msn bara för att säga att man ska sova?


Ämnesstartare

Vad är meningen med det? Om det nu ens finns någon. Finner det bara sjukt irriterande.


   
Citera

Du, jag ska gå å lägga mej nu bara så du vet, godnatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Du, jag ska gå å lägga mej nu bara så du vet, godnatt.

*Antecknar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en invit [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du jag ska inte sova än, PuZzaR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Det är en invit [wink][wink]

Synd bara att hon inte är tillräckligt snygg.

SUKOF:

Du jag ska inte sova än, PuZzaR

Puzzz å kjam, gummmzzz <333333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Synd bara att hon inte är tillräckligt snygg.

Otur där du =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Puzzz å kjam, gummmzzz <333333

[confused]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Stör mig då man pratat med någon tidigare under dagen och sen har det bara stannat av i flera timmar, å så skriver dom "Ska sova nu, godnatt!"

Vadå man PRATAR ju inte ens med personen just då! Är ju inte precis så man hör av sig till en kompis man träffat på skolan för att säga att man ska sova [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Stör mig då man pratat med någon tidigare under dagen och sen har det bara stannat av i flera timmar, å så skriver dom "Ska sova nu, godnatt!"

Exakt, stör mig på det också, om man inte pratar längre så skriver man väl inget överhuvudtaget.

Jeay_L:

Vadå man PRATAR ju inte ens med personen just då! Är ju inte precis så man hör av sig till en kompis man träffat på skolan för att säga att man ska sova [no-no]

En annan grej också som är sjukt störande är folk som bara skriver till en när de undrar en sak eller vill ha hjälp med en läxa eller dylikt, men aldrig skriver ett piss annars.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pelle Pelikan:

Exakt, stör mig på det också, om man inte pratar längre så skriver man väl inget överhuvudtaget.

Exakt! Har endel på msn som gör så!

Pelle Pelikan:

En annan grej också som är sjukt störande är folk som bara skriver till en när de undrar en sak eller vill ha hjälp med en läxa eller dylikt, men aldrig skriver ett piss annars.

Typ sånahär "Har du den låten"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Exakt! Har endel på msn som gör så!

Eller sådana som svarar på typ allt man skriver med "[smile]" eller "okej" och dylikt.

Jeay_L:

Typ sånahär "Har du den låten"

"Vad heter det ordet på engelska?" etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare
Finns ingen bra msn-kontakt.

FÖRUTOM:

*Dumi dum dum dum duuuuuum*

KLASBENGT!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det är någon jag tycker om tycker jag att det är lite fint sådär, att personen tänkte på mig och ville säga något. Känner mig liksom tänkt på. Är det nån jag inte tycker om så har jag redan blockat och tagit bort den jäveln för längesen...


   
SvaraCitera
Papper

äh vete fan,m har ingen koll på sånt bara att hönga med.


   
SvaraCitera