Aviseringar
Rensa alla

Skriva till någon på msn bara för att säga att man ska sova?


Ämnesstartare

vet inte, men det är irriterande [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

om det är någon jag tycker om tycker jag att det är lite fint sådär, att personen tänkte på mig och ville säga något. Känner mig liksom tänkt på.

Skulle du tänka likadant om någon ringde dig bara för att säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

god natt


   
SvaraCitera

Är hon ful är det ju irriterande, annars är det ju hur trevligt som helst. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Tyrael

SUKOF:

[confused]

[love][love][love][love] Älskar den dissen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

[love][love][love][love] Älskar den dissen.

[confused]


   
SvaraCitera
Tyrael

SUKOF:

[confused]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake][shake]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pelle Pelikan:

Eller sådana som svarar på typ allt man skriver med "" eller "okej" och dylikt.

Oh så jävla irriterande då försöker man ju typ bli smått provocerande, eller börjar halvt köra korsförhör med dom bara för dom ska skriva NÅNTING!

Pelle Pelikan:

"Vad heter det ordet på engelska?" etc.

Typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Oh så jävla irriterande då försöker man ju typ bli smått provocerande, eller börjar halvt köra korsförhör med dom bara för dom ska skriva NÅNTING!

Ja, precis. Menar om de inte har lust att snacka kan de ju säga det rakt ut istället för bara korta svar som inte leder vidare tll något.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pelle Pelikan:

Ja, precis. Menar om de inte har lust att snacka kan de ju säga det rakt ut istället för bara korta svar som inte leder vidare tll något.

Exakt! Har en del som håller på så.. komiskt nog så snackade jag med en sån just efter att jag skrivit här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Exakt! Har en del som håller på så.. komiskt nog så snackade jag med en sån just efter att jag skrivit här!

Haha. Har också en del sådana. Hade det inte varit för att man gillar personen i övrigt hade man blockat den för länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte hur folk orkar bekymra sig, det är sådant som esc-knappen är till för. Dryga människor blockerar man och tar bort, folk som knappt svarar när man pratar med dom skriver man inte till och folk som bara skriver när dom vill ha hjälp med något hjälper man eller så använder man esc-knappen igen.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pelle Pelikan:

Haha. Har också en del sådana. Hade det inte varit för att man gillar personen i övrigt hade man blockat den för länge sen.

Exakt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det säger man till dem man talat/haft konversation med under dagen eller kvällen.


   
SvaraCitera