Aviseringar
Rensa alla

Skriver av mig om det jag mår illa av.


Ämnesstartare

Hej... Måste bara skriva av mig nu! Okej jag är rädd för att det kanske kan finnas 'utomjordingar' då jag inte vet om dom nu finns vill dom attackera oss? Eller finns dom redan bland oss? Och en annan sak som jag är ganska gråtfärdig för... Jag kan ligga o smått gråta och kallsvettas då jag tänker på att någon dag så kommer mina vänner dö och min familj o jag kommer dö? Jag intalar mig själv att eftersom att jag inte vet meningen med livet då meningen med livet är olika för dom flesta. Så säger jag till mig själv 'Lisa bara sluta tänka på det då du inte vet något om vad som kommer hända! Dåliga saker måste hända för vad fan lever vi annars för? Vi lever ju inte direkt i ett godisland eller baconland' Så... 'lättnad' Har ni också tänkt på sånt hära? 


   
Citera
Ämnesetiketter
SOMBI

vänta några år så ska du se att du mår bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
vänta några år så ska du se att du mår bättre

Tack <3 ;3


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

go on your way accordingly

and know that you're not alone


   
SvaraCitera

i princip alla hemska scenarion är möjliga, vissa rent av mer möjliga än det "officiella scenariot" lol

med det vill jag ha sagt att det inte är någon idé att tänka sådär, lev ditt liv bra o ha kul osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
i princip alla hemska scenarion är möjliga, vissa rent av mer möjliga än det "officiella scenariot" lol

med det vill jag ha sagt att det inte är någon idé att tänka sådär, lev ditt liv bra o ha kul osv 

Tack mår redan bättre! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
go on your way accordingly

and know that you're not alone

<3


   
SvaraCitera

Tänkte i dina tankar när jag var runt 7 år, var jätterädd... de äldre killarna på skolgården berättade att det kunde komma stjärnor och slå ner på oss när som helst utan att vi skulle hinna reagera.. Eller rymndvarelser och döda alla 🙁 


   
SvaraCitera
reben

inte aliens så mkt men rädd att de e spöken o så som övervakar mig ibland!!!!!!!!1 kvarleva fr när man va liten.

däremot de med att alla ska dö känner jag igen mig i, sker dagligen ^_______^


   
SvaraCitera

Utomjording har jag aldrig reflekterat så mycket över, men spöken. Aldrig trott på skiten förns jag var med om en skum jävla grej när jag sommarjobbade en gång. Då började man fan fundera på allvar.


   
SvaraCitera
reben

kom på en annan grej, när jag tänker på rymden o havet brukar jag oxo må illa o ibland gråta!!!!!!!!!!! känner ngn igen sig i d1a????

även att de finns så många länder o så många språk


   
SvaraCitera

reben:
kom på en annan grej, när jag tänker på rymden o havet brukar jag oxo må illa o ibland gråta!!!!!!!!!!!

inte gråta men må illa och känna oro ilska och sorg


   
SvaraCitera
reben

amsi:

inte gråta men må illa och känna oro ilska och sorg

jobbigt när allt e så stort


   
SvaraCitera

reben:

jobbigt när allt e så stort

och man inte vet någonting om det


   
SvaraCitera