Aviseringar
Rensa alla

skriver detta med emulerad 56k-uppkoppling


Ämnesstartare

Sterd:

Jag hoppas du emulerar det ofrivilliga nedkopplandet också så fort någon lyfter på telefonluren. Nedladdningarna ska AVBRYTAS!

dessvärre inte, men programmet stänger av sig lite då och då, pga idiotisk trial.

Miceparade:

Tror att du alt. din dator kommer att ha oanade krafter när programet väl stängts av, ungefär som när Son Goku inser att han kan hoppa jättehögt efter att ha burit runt på ett 100kg sköldpaddskal i hur länge som helst, fast tvärt om.

helt ärligt, med um så märker man inte så stor skillnad. egentligen.

Blivande_japan:

tror inte ens jag hade 56k när vi hade modem, kunde ej se på youtubefilm[sad]

det funkade faktiskt över förväntan att kolla på en del youtubeklipp. ett som jag testade var bara buffrande, men ett var kanske hälften buffrande, bara. eller lite mer.

antrax:

Cool.
Kan du inte börja använda diskett igen också.

har bara diskettläsare på en av datorerna, och den står i ett hörn och dammar.

Macktorsken:

Härligt, han försöker säkert med att ladda ner starcraft 2 i den hastigheten nu.

sannolikt. ännu en sån där grej man vill dra ner för sakens skull, och inte för att använda det.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

annolikt. ännu en sån där grej man vill dra ner för sakens skull, och inte för att använda det.

Exakt, och den filen borde nog ligga på 8 gig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Exakt, och den filen borde nog ligga på 8 gig.

kan nog inte ta alltför lång tid, ändå. faktiskt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

kan nog inte ta alltför lång tid, ändå. faktiskt.

Det beror ju på hur många seed och leach som finns förstods.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det beror ju på hur många seed och leach som finns förstods.

...med 56k? nej, det ska vara extremt dåliga förutsättningar för att man ska misslyckas med att maxa en sån lina.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

...med 56k? nej, det ska vara extremt dåliga förutsättningar för att man ska misslyckas med att maxa en sån lina.

Jag har varit med om att jag har laddat ner i 1-4 kb i sekunden med 100 mbit fiber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag har varit med om att jag har laddat ner i 1-4 kb i sekunden med 100 mbit fiber.

det är ju inte långt från maxad 56k-lina. men man kan ju vara lite selektiv med vilka torrents man drar ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har bara diskettläsare på en av datorerna, och den står i ett hörn och dammar.

Plocka fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar att sparv ständigt finner nya sätt att gäcka katt på.


   
SvaraCitera